Пиво втрачає обсяги внутрішнього збуту

Субота, 16 січня 2010, 17:07

2009 року частка внутрішнього збуту вітчизняного пива знизилася до 60%, а експорт, навпаки, виріс до 40% від загального валу виробника, в той час як в 2008 році співвідношення продажів на внутрішньому і зовнішньому ринках становило 80% і 20% на користь внутрішнього.

Про це в коментарі тижневику "Дзеркало тижня" повідомив топ-менеджер однієї з провідних пивних компаній країни.

При цьому обсяг внутрішнього ринку, за інформацією експерта, також значно зменшився.

За його даними, в 2009 році продаж пива на внутрішньому ринку у різних виробників знизилив від 18 до 23%.

Як відомо, з 1 січня 2010 року набрав чинності закон "Про внесення змін до закону "Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства", відповідно до якого платниками збору є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують не тільки в оптово-роздрібній торговельній мережі, але тепер і мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!