НКРЗ скаржиться на "нульові" тарифи операторів

Понеділок, 28 грудня 2009, 12:42

Українські оператори продовжують надавати користувачам неповну інформацію про вартість послуг, використовуючи так звані "нульові" тарифи.

Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на прес-службу Національної комісії регулювання зв'язку (НКРЗ).

Відповідно до прес-релізу регулятора, він передав відповідні зразки рекламної продукції операторів на розгляд Антимонопольному комітету (АМКУ).

Як відомо, проблема використання "нульових" тарифів була піднята влітку 2009 року, коли НКРЗ своїм рішенням заборонила застосування такої тарифікації.

У комісії вважають, що встановлені мобільними операторами "нульові" тарифи найчастіше є обманом споживача, оскільки, хоча і декларують "нульову" вартість внутрішньомережевих і міжмережевих розмов, проте фактично передбачають необхідність щомісячного поповнення рахунку і лише певну кількість нетарифікованих хвилин.

У жовтні АМКУ повернувся до питання про "нульові" тарифи, пригрозивши операторам за недобросовісну конкуренцію у вигляді винесення у примітки інформації про додатковий до тарифу збір до Пенсійного фонду дрібним шрифтом, неповну інформацію про тарифи в друкованих рекламних матеріалах, а також рекламу так званих "нульових" тарифів штрафом у розмірі 5% від річного доходу.

Тоді з претензіями АМКУ погодилися "Київстар", МТС і "Астеліт", а в листопаді - "Укртелеком" і Beeline.

Голова АМКУ заявляв раніше, що його відомство візьме під контроль рекламну політику операторів і підведе підсумки виконання свого розпорядження перед Новим роком.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!