"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Попит на сталь на ринках СНД буде зростати

П'ятниця, 18 грудня 2009, 20:09

Попит на сталь у 2010 році на внутрішніх ринках СНД виросте на 7-9%.

Про це говориться в прогнозі міжнародного рейтингового агентства Fitch, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".

Згідно із звітом агентства, в 2010 році ціни на сталь стабілізуються на рівнях, досягнутих в III-IV кварталах, з можливим повільним зростанням у літні місяці у зв'язку з сезонним попитом.

Очікується зростання виручки сталеливарних компаній СНД на 3-15%, а маржа за EBITDA у виробників прогнозується в діапазоні 11-25%.

Реклама:

"Інфраструктурні проекти, технічне обслуговування існуючих і спорудження нових нафто-і газопроводів продовжать бути основними чинниками зростання внутрішнього попиту на сталь", - відзначає директор Fitch за корпоративними емітентами Сергій Гришунін.

Також зазначається, що в той же час внутрішній попит з боку загального машинобудування та будівельної галузі може вирости лише на 2-4% з урахуванням складних фінансових позицій відповідних галузей.

Перспективи для російських сталеливарних компаній залишаються непростими через істотне боргове навантаження, низьку прибутковість зарубіжних підрозділів та труднощів з ліквідністю у деяких емітентів.

Fitch відзначає, що кредитоспроможність російських Evraz Group, "Северсталь" та української "Інтерпайп", ймовірно, залишиться під тиском в 2010 році.

Позиції ліквідності металургійних компаній СНД, яких рейтингує Fitch, за винятком "Євраза" та "Інтерпайп", як очікується, будуть прийнятними.

Fitch стурбований великою залежністю ліквідності "Євраза" від її здатності пролонгувати борг і залучати нове фінансування для виконання своїх боргових зобов'язань, оскільки близько 30% загального боргу "Євраз" (8,5 млрд. дол.) має терміни погашення протягом 2010 року при очікуваному грошовому потоці в розмірі 700-900 млн. дол.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!