Українці переглядають свої апетити до покупки авто

Четвер, 10 грудня 2009, 19:46

Продажі нових легкових автомобілів в Україні в листопаді 2009 року скоротилися на 16,5% в порівнянні з жовтнем, коли було продано близько 13,4 тис. автомобілів.

Про це повідомляється на веб-сайті інформаційно-аналітичної групи Auto-Consulting, передає агентство "Інтерфакс-Україна".

"Ситуацію погіршує і той факт, що в жовтні також було зафіксовано спад на 17% у порівнянні з вереснем. Іншими словами авторинок знову почав знижуватися після оптимістичного зростання у вересні", - відзначають експерти групи.

За їхніми даними, найбільший спад ринок демонстрував у перший тиждень місяця, ближче до його середини інтерес покупців до автомобілів дещо зріс, однак місяць виявився провальним.

"У результаті листопада став найгіршим місяцем для авторинку за весь важкий 2009 рік, хоча ще в жовтні він подавав надії на можливе пожвавлення продажів під Новий рік", - відзначають аналітики.

Лідерство на ринку як і раніше утримує "АвтоВАЗ", але за місяць він втратив 1,7% ринку.

"Провалилися" автомобілі російського складання, яких не було у дилерів, чим скористалися трейдери автомобілів, зібраних українськими заводами, але зайняти весь сегмент не змогли.

Hyundai продовжує утримувати друге місце на ринку, але в листопаді втратила 20% продажу.

Третє місце змогли зайняти дилери Mitsubishi, навіть незважаючи на спад у 15%, а для KIA зниження обсягів на 35% вилилося вже в четверте місце.

Змогли зберегти позицію на ринку автомобілі ЗАЗ, але і їх купували на 13% менше, ніж у жовтні.

Єдиним брендом, який зумів значно поліпшити своє положення на тлі загального спаду став Volkswagen - в листопаді німецькі автомобілі контролювали 5,7% ринку і перевершили з продажу Skoda, Toyota і Nissan.

Крім того, продовжує значно збільшувати частку на ринку Renault - лише через два місяці після переходу Dacia під бренд Renault, і французький бренд досяг 5,25% ринку проти 4,6% місяць тому.

Серед сенсацій листопада в групі зазначили, що вперше з 2004 року Chevrolet не увійшли до ТОП-10, хоча ще рік тому цей бренд претендував на лідерство на ринку.

Аналогічна ситуація у Daewoo - після ребрендингу Daewoo Lanos в ЗАЗ Lanos, корейський бренд представляють тільки узбецькі Nexia і Matiz.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!