"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

НКРЕ уточнила категорії споживачів

Четвер, 29 жовтня 2009, 20:36

Національна комісія регулювання електроенергетики (НКРЕ) уточнила критерії визначення класів споживачів електроенергії, диференційованих за класами напруги.

Про це ідеться у повідомленні прес-служби НКРЕ.

Відповідно до затвердженої комісією в четвер з постанови, до першого класу напруги віднесені промислові споживачі з середньомісячним обсягом споживання за попередній календарний рік понад 150 млн кВт-год на технологічні потреби виробництва, незалежно від ступеня напруги в точці продажу, які отримують електроенергію від постачальника в точці її продажу зі ступенем напруги 27,5 кВ включно і вище.

До другого класу напруги віднесені споживачі, які отримують електроенергію від постачальника в точці продажу зі ступенем напруги нижче 27,5 кВ.

Реклама:

У разі якщо споживач отримує електроенергію в декількох точках продажу за різними класами напруги, йому встановлюються різні класи окремо по кожній точці продажу електроенергії.

Відповідно до пояснювальної записки до проекту постанови, раніше розміщеної на веб-сайті комісії, відповідні коригування прийняті у зв'язку з розбіжностями щодо точного визначення класів споживачів електроенергії.

У комісії відзначають, що деякі споживачі, безпосередньо приєднані до шин ТЕЦ на рівні напруги 6-10 кВ, в судовому порядку домоглися права споживати електроенергію на кваліфікаційному рівні, який відповідає споживачам першого класу в будь-який період року, незалежно від сезонної складової роботи ТЕЦ. Таке трактування дозволяло споживачам в судовому порядку прирівнювати себе до споживачів першого класу напруги замість другого.

Як повідомлялося, з 1 листопада роздрібні тарифи для споживачів першого класу напруги зростуть 4,9% - до 45,72 коп. за 1 кВт-год, для споживачів другого класу напруги - на 3,8%, до 60,68 коп. за 1 кВт-год.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!