"Лукойл" втратив 3,7 мільйона через Україну

Четвер, 29 жовтня 2009, 09:05

"Лукойл" готовий відновити виробництво на Одеському НПЗ з маршрутом доставки нафти, який раніше вважав збитковим.

Як повідомляє Reuters з посиланням на джерела в галузі, протягом наступного місяця компанія отримає для переробки на цьому заводі 205 тисяч тонн нафти по трубопроводу Броди - Одеса.

Цю інформацію підтвердив прес-секретар Мінпаливенерго України Фент Ді, повідомляє видання "Ведомости".

Однак, за його даними, обсяг прокачування складе "190 тисяч тонн з невеликим".

Реклама:

Представник "Лукойлу" від коментарів відмовився.

На початку жовтня "Лукойл" заявляв, що Броди - Одеса не влаштовують його, через що вийшла суперечка з Україною і було зупинено ОНПЗ: компанія запевняла, що маршрут доставки занадто дорогий і це може призвести до збитковості заводу.

Раніше "Лукойл" поставляв нафту до Одеси з Кременчука, доставка кожної тонни за цим маршрутом була на 5,7 долара дешевше, заявляла компанія.

Але кременчуцька траса стала невигідною для нафтопровідної монополії "Укртранснафта": Кременчуцькому НПЗ давно не вистачає сировини через корпоративний конфлікт з "Татнафтою", трубу перевели в реверсний режим.

"Лукойл" і ОНПЗ погрожували "Укртранснафті" судом, плануючи стягнути збитки від простою.

Скільки "Лукойл" у підсумку втратив, поки не ясно. У середині жовтня його представники казали, що попередня оцінка - близько 3,5 млн. доларів. Але аналітик "Соліда" Денис Борисов вважає, що сума може бути більшою.

Якщо брати колишній графік поставки нафти на ОНПЗ (750 тисяч тонн в IV кварталі, або в середньому 250 тисяч тонн на місяць), вийде близько 3,7 млн. дол. недоотриманої виручки, вважає він.

Ще більше грошей зажадає введення заводу в нормальний технологічний режим. А ось новий маршрут для ОНПЗ навряд чи загрожує збитками при нинішніх цінах на нафту, відзначає Борисов, про це можна говорити, тільки якщо вони опустяться до 50 доларів за барель і нижче.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!