Мінекономіки не дало "Київметрополітену" купити 100 вагонів

Понеділок, 3 серпня 2009, 18:25

Міністерство економіки визнало недійсним проведені КП "Київський метрополітен" торги щодо закупівлі в лізинг 100 вагонів метрополітену, перемогу в яких одержало ТОВ "Укррослізінг".

Згідно з наказом міністерства від 30 червня, таке рішення прийняло за результатами позапланової перевірки дотримання вимог законодавства при проведенні держзакупівель КП "Київський метрополітен", повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".

Згідно з наказом, за результатами перевірки встановлено, що тендерні пропозиції трьох допущених до оцінки учасників - ТОВ "Газенерголізинг", "Євротранслізинг" і "Укррослізинг" - не відповідали умовам тендерної документації.

У документі, зокрема, зазначається, що учасниками не був наданий оригінал попереднього договору на закупівлю вагонів метрополітену у відповідності з вимогами замовника, підписаного між учасником і продавцем - заводом-виробником або його офіційним дилером.

У зв'язку з цим замовник торгів був зобов'язаний скасувати торги у зв'язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій, однак він не відхилив тендерні пропозиції, допустив їх до подальшої оцінки, і визнав переможцем "Укррослізінг".

Наказ Мінекономіки має бути доведений до відома КП "Київський метрополітен" та Держказначейства протягом п'яти робочих днів з дня прийняття.

Як повідомлялося, 3 серпня у "Віснику державних закупівель" було опубліковано оголошення про підсумки оголошеного КП "Київський метрополітен" тендера на надання лізингових послуг на поставку 100 вагоном метрополітену.

Відповідно до оголошення, переможцем тендеру 17 липня була визнана компанія "Укррослізінг". Сума договору склала близько 1 млрд. 391 млн. гривень.

Тендер на надання лізингових послуг з постачання 100 вагонів метро для Київського метрополітену був оголошений 13 квітня 2009 року. Термін постачання - 2009-2014 роки.

У кінці червня Київський метрополітен повідомив, що конкурсна комісія допустила до участі у тендері на постачання вагонів для КП "Київський метрополітен" чотири компанії: ВАТ "Крюківський вагонзавод", російське ЗАТ "Вагонмаш", іспанська CAF SA і південнокорейська Hyundai Rotem Company.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!