"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Модернізовані "Руслани" отримали технічні вимоги

Середа, 19 серпня 2009, 14:40

Віце-президент з транспортної авіації російського ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" (ОАК) Віктор Ліванов, генеральний конструктор АНТК ім. Антонова Дмитро Ківа та президент групи "Волга-Днєпр" Олексій Ісайкін в рамках авіасалону "МАКС-2009" у середу підписали технічні вимоги для розробки модернізованої версії вантажного літака Ан-124-100 "Руслан".

Про це ідеться у спільній заяві компаній, повідомляє агентство "Интерфакс".

Згідно з повідомленням, створення нового літака буде здійснюватися в рамках програми з відновлення серійного виробництва Ан-124. Стартовим замовником виступить "Волга-Дніпро".

Вантажопідйомність нового літака складе 150 тонн, дальність польоту зросте до 4 тис. км при максимальному завантаженні і 15 тис. км - при нульовому. Екіпаж буде скорочений до 3 чоловік. Глибоку модернізацію пройде також авіаційне обладнання.

Реклама:

"За 19 років комерційної експлуатації Ан-124-100 став незамінним інструментом промислової логістики надважких і негабаритних вантажів. Жоден з існуючих вантажних літаків не володіє такими можливостями", - зазначив Ісайкін.

Раніше повідомлялося, що українські і російські учасники програми відновлення серійного виробництва Ан-124-100М-150 вантажопідйомністю 150 тонн мають намір до 2010 року відпрацювати всі технологічні питання проекту.

За оцінками фахівців, ціна літаків Ан-124-100М-150, серійний випуск яких планується відновити в Ульяновську, може скласти близько 150 млн. доларів.

Не виключається, що замовниками нового літака будуть не тільки цивільні авіакомпанії, але й російські ВВС.

Відновлення серійного виробництва модернізованого "Руслана" в широкій російсько-українській кооперації заплановано на 2012 рік.

Сертифікована Міждержавним авіаційним комітетом у червні 2007 року нова версія транспортника відповідає вимогам Євроконтролю по зональній навігації P-RNAV, а також по точносним вимогам літаководіння P-RNP-1. Розпочата підготовка до валідації (схвалення) сертифіката типу Європейським агентством авіаційної безпеки (ЕАSA).

Ан-124-100 створений для комерційних вантажних перевезень на базі військово-транспортного літака Ан-124 вантажопідйомністю до 120 т.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!