"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Банк "Надра" інформує про результати стабілізації фінансового стану®

Понеділок, 6 липня 2009, 10:48

 Шановні клієнти НАДРА БАНКУ!

Від імені Надра Банку дозвольте вас проінформувати про перші результати стабілізації фінансового стану банку за період роботи Тимчасової адміністрації.

Реклама:

Перші кроки є вдалими

Тимчасовим адміністратором разом із фахівцями НАДРА БАНКУ розроблено план фінансового оздоровлення банку, який затверджено в НБУ, а також комплексну програму з виплати депозитів вкладникам - фізичним особам, реалізацію якої було розпочато у квітні поточного року.

За період з 10.02 до 23.06 поточного року коррахунок банку в НБУ зріс із 94,6 млн. грн. станом на 10.02.2009 р. до 431,6 млн. грн. станом на 23.06.2009 р.; банк здійснив платежів на загальну суму понад 1,6 млрд. грн.; сплачено понад 69 млн. грн. різних податків та зборів до бюджетів різних рівнів; адміністративні витрати банку скоротилися приблизно на 33,8 млн. грн. Крім того, банк сплатив понад 21 млн. грн. Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Таким чином, сьогодні НАДРА БАНКОМ сплачено усі необхідні внески до Фонду у повному обсязі.

Програма з виплати депозитів

Фахівцями банку розроблено комплексну програму з виплати депозитів, при розробці якої ми, в першу чергу, враховували фінансові можливості НАДРА БАНКУ. Зокрема, терміни, на які раніше банком було видано кредити - від 5 до 30 років, оскільки сьогодні саме кредитний портфель є джерелом фінансування програми з виплати депозитів усім категоріям вкладників. Крім того, ми врахували побажання наших клієнтів, саме тому програма першочергово спрямована на виплату депозитів максимальній кількості клієнтів; надання доступу до депозитних коштів наймеш захищеним верствам населення; виплату коштів тим, хто чекав найдовше на повернення свого вкладу.

Програма дозволяє банку виплачувати депозити усім категоріям вкладників,  поступово збільшуючи граничну суму вкладу.  Так, у червні депозитні кошти змогли отримати клієнти, вклад яких не перевищує 50 000 грн., а вже у липні - ті, хто має депозит на суму до 500 000 грн. Такий спосіб повернення депозитів - часткова виплата та помісячний графік виплати коштів - обраний нами свідомо. Першими стали, звичайно ж, ті, хто чекав найдовше - вкладники, депозити яких закінчилися у січні поточного року. Адже кошти клієнтів, депозити яких закінчилися у минулому році (тобто до січня 2009 року), перераховані на їхні поточні рахунки й ці клієнти можуть користуватися ними в межах встановлених лімітів, на відміну від тих, термін депозитів яких вийшов вже у цьому році. У червні, коли ми побачили, що показники банку стабільно покращуються, було запропоновано виплату депозитів тим, у кого вклад закінчився у поточному місяці. Надалі тенденція помісячних виплат зберігатиметься, а отже через деякий час банк зможе виконати усі депозитні зобов'язання перед своїми вкладниками.

Поточні рахунки фізичних осіб

З 10 липня поточного року банк підвищує ліміти за картковими операціями для розрахунків у торговельно-сервісній мережі України зі 100 грн. до 500 грн. Таким чином, клієнти зможуть купувати товари та/або користуватися необхідними послугами на загальну суму 15 000 грн. на місяць, тобто 500 грн. на добу. Ліміти зняття готівки та розрахунків у торговельно-сервісній мережі для власників зарплатних, пенсійних і соціальних карток встановлено на рівні 1000 грн.

Робота продовжується

За час роботи Тимчасової адміністрації розроблено низку спеціальних пропозицій для клієнтів, які отримали у банку кредити, а також для клієнтів малого, середнього та корпоративного бізнесу.

Сьогодні ситуація у НАДРА БАНКУ поступово стабілізується. Ми надзвичайно відповідально ставимося до зобов'язань, які несемо перед кожним нашим клієнтом. І якщо у лютому ситуація у банку була досить нестабільна, то сьогодні ми чітко знаємо, як повернути депозити усім категоріям вкладників, незалежно від того, коли закінчилися їхні депозити.

Від імені всього колективу НАДРА БАНКУ прошу кожного з вас, шановні клієнти, з розумінням та довірою ставитися до здійснюваних нами кроків зі стабілізації роботи фінустанови, а також щиро дякую кожному з вас за терпіння!

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!