"Київстар" - найдорожчий корпоративний бренд в Україні

Понеділок, 20 липня 2009, 19:24

ЗАТ "Київстар" назвали найдорожчим корпроративним брендом в Україні.

Про це йдеться в рейтингу "Найбільш дорогих корпоративних брендів в Україні" журналу "Гvардія".

Очолює рейтинг вартості брендів ЗАТ "Київстар Дж. Ес. Ем" з вартістю бренду 17 103,674 млн. грн. З 2007 року він займає першу позицію в рейтингу найдорожчих брендів за версією журналу.

Другу позицію зайняла компанія українського бізнесмена Ріната Ахметова "Сістем Кепітал Менеджмент". Вартість бренду - 10 937,648 млн. грн.

Третє місце в рейтингу займає "ArcelorMittal-Кривий Ріг". Вартість його бренду фахівці оцінюють у 9 625,584 млн. грн.

На четвертій позиції в рейтингу ще одне підприємство Ахметова - ДПЕК. Вартість бренду становить 5 042,677 млн. грн.

Замикає п'ятірку лідерів НАК "Нафтогаз України" з вартістю бренду - 3 215,301 млн. грн. НАК займав перший рядок у рейтингу найдорожчих брендів за версією "Гvардіі" 2007 року.

Методика рейтингу заснована на використанні дохідного підходу (методів дисконтування грошових потоків), що будується на обліку реального економічного ефекту, одержуваного при реалізації товарів та послуг компанії.

У рейтингу брали участь компанії, які відповіли на запити, і компанії, інформація про які доступна з відкритих джерел.

Реклама:

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: