"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

KIA поїхала від Порошенка до Васадзе

Середа, 15 квітня 2009, 10:17

Новим партнером Kia Motors, який нещодавно розірвав відносини з корпорацією "Богдан", став найбільший український автодилер "Укравто".

Для Kia це можливість значно розширити дилерську мережу: якщо у "Богдана" всього близько 60 автосалонів, то в "УкрАвто" - близько 450, пише видання "Комерсант-Україна".

Експерти не виключають, що із зміною партнера Kia також відновить виробництво в Україні, що дозволить збільшити продаж бренду, знизивши ціни.

"Включення Kia до продуктового портфелю "Укравто" - це стратегічне рішення, продиктоване не сьогоднішньою ринковою кон'юнктурою, а оцінкою перспектив бренду в Україні та можливостей розвитку і співробітництва в довгостроковому періоді", - сказав заступник голови правління "УкрАвто" з продажу автомобілів та розвитку дилерської мережі В'ячеслава Поврозніка.

Перша партія автомобілів Kia надійде на склади нового дистрибутора вже в травні. На першому етапі під брендом Kia будуть працювати понад 70 дилерських та сервісних центрів "Укравто" у всіх регіонах України.

Протягом останніх 13 років дистрибуцією автомобілів Kia в Україні займалася корпорація "Богдан". Але на початку квітня "Богдан" оголосив, що в умовах світової кризи в автомобільній галузі змушений відмовитися від дистрибуції автомобілів КIA.

Тоді в корпорації пояснювали своє рішення різними поглядами на стратегію розвитку бренду КIA в Україні.

На думку аналітика Gainsfort Research Олексія Некрасов, від співпраці Kia Motors з "Укравто" виграє в першу чергу корейська компанія.

"Завдяки входженню Kia в більш велику дилерську мережу (мережа "УкрАвто" налічує близько 450 автосалонів), ніж у "Богдана"(близько 60 автосалонів), компанія може розраховувати як мінімум на те, що не втратить свою частку ринку", - відзначає він.

За даними AUTO-Consulting, частка Kia в загальних автопродажах в Україні 2008 року склала 3,99% проти 2,98% роком раніше.

Як вважає гендиректор AUTO-Consulting Олег Омельницький, продажі компанії будуть залежати від цінової політики Kia, "зокрема від тих знижок, які в статусі дистрибутора буде вибивати "Укравто".

Директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко вважає, що зараз основний привабливою особливістю Kia є "співвідношення ціни та якості".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: