"Хортиця" передумала з експансією в Росію

Понеділок, 23 березня 2009, 11:41

"Хортиця" відкладає запуск нового заводу в Росії. 

Про це в інтерв'ю газеті "Экономические известия" сказав власник ТМ "Хортиця" Євген Черняк.

"Ми відклали термін запуску заводу на рік-півтора. Відстрочка буде залежати від ситуації в економіці", - сказав власник торгової марки "Хортиця".

За його словами, компанія розраховувала залучити на будівництво заводу кредит на суму 50 млн. дол. і за півроку реалізувати цей проект.

Реклама:

"Тепер самі будемо вкладати один - два мільйони (доларів) в місяць і повільно, але впевнено його будувати", - зазначив Черняк.

За його словами, в експортному напрямку компанія "основну ставку робить на Росію"

ЛГЗ "Хортиця" також планує до травня почати виробництво горілки під новою торговельною маркою.

"Готуємо новий продукт, який презентуємо вже до травневих свят. Це буде горілка в ціновому сегменті 20-25 гривень. Річ у тім, що споживач пішов із преміуму в нижчий сегмент, тому ми даємо преміум "мінус" для тих, хто пив преміум", - сказав він.

З приводу заявленого ще восени 2008 року наміру про злиття з одним із українських виробників алкоголю, що входить до десятки найбільших, власник "Хортиці" повідомив, що протокол про намір давно підписано, а інвестбанкіри зробили розрахунки для визначення часток акцій в об'єднаному бізнесі.

"Фактично, щоб стати рівноправним учасником нового бізнесу, інша сторона має заплатити різницю між нами і ними", - сказав він.

Він додав, що ця компанія наразі з цією метою шукає додаткове фінансування.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: