Третина українців готова платити за працевлаштування

Середа, 18 березня 2009, 17:04

Оплатити кадровому агентству допомогу в пошуку роботи готові 40% українців, 43% наших співгромадян воліють працевлаштуватися своїми силами.

Про це повідомляє газета "Дело" з посиланням на результати опитування, проведеного Дослідницьким центром порталу SuperJob.ua.

Більшість із тих, хто не проти працевлаштуватися за гроші, уточнюють, що платити варто лише у випадку успішного працевлаштування та отримання зарплати на руки.

Згідно з результатами опитування, частіше на цей крок готові піти чоловіки (48%), ніж жінки (33%).

Реклама:

Крім того, до платного працевлаштування частіше вдаються люди старшого віку - серед тих, кому за 50, оплатити кадровому агентству пошук роботи готові 53% опитаних. Молоді українці більше сподіваються на свої сили - серед учасників опитування до 30 років ствердну відповідь дали 35%.

Майже половина з тих, хто готовий вдатися до платних послуг у пошуку роботи (47%), згодні заплатити рекрутерам не більше 25% від своєї майбутньої зарплати, 41% готові віддати агентству від 25% до 50%.

"Якщо працевлаштування буде гідним", 7% українців заплатить агентству 50-75% від передбачуваної місячної зарплати.

3% опитаних готові заплатити 75-100% від місячного окладу, ще 2% вважає, що за пошук роботи можна заплатити суму, що перевищує місячний оклад (понад 100%).

Українці, які не готові платити за пошук роботи (43%), вважають, що агентствам повинні сплачувати роботодавці, яким рекрутери допомагають знайти співробітників.

Крім того, багато респондентів побоюються зіштовхнутися з шахрайством, оскільки вже мають сумний досвід співпраці з агентствами з працевлаштування.

"Агентству платиш гроші, а вони тобі дають адреси неіснуючих фірм або фірм, які рік тому знайшли собі працівників" - сказав один з опитаних.

Вагалися з відповіддю 17% респондентів.

Як повідомлялося, у лютому 2009 року офіційно безробітними виявилося 906,1 тис. українців.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: