"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Росія не зможе вийти з програми Ан-148

Вівторок, 17 березня 2009, 14:24

У АНТК ім. Антонова сумніваються щодо достовірності інформації про можливу відмову російського ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" (ОАК) від програми нового українсько-російського регіонального реактивного пасажирського літака нового покоління Ан-148.

Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на заступника генерального конструктора АНТК Олександра Ківу.

"Сьогодні Ан-148 - це надинамічніша, взаємовигідна програма українсько-російського співробітництва в авіабудуванні, яка вже одержала також підтримку кордонного замовника. Будь-яких об'єктивних підстав для відмови від перспективної програми у ОАК, навіть в умовах пошуку напрямків скорочення витрат, немає", - сказав він, коментуючи на повідомлення ЗМІ про можливу відмову ОАК від проекту.

У зв'язку з цим Олександр Ківа також зауважив, що під час нещодавньої зустрічі з російським партнером, на рівні вищого керівництва ОАК було підтверджено, що представляє взаємний інтерес як на рівні компаній, так і держав, програма нового Ан-148 є "локомотивом" двостороннього співробітництва.

Реклама:

Хід реалізації проекту Ан-148, як передбачається, стане однією з тем намічених на цей тиждень українсько-російських переговорів у рамках візиту до Києва глави ОАК Олексія Федорова.

Новий регіональний реактивний Ан-148 створюється Україною і РФ із застосуванням передових авіаційних технологій провідних авіавиробників, включаючи США, Німеччину, Францію, Великобританію. В кооперації задіяно понад 240 підприємств з 14 країн.

Як повідомлялося, у лютому 2008 року Ан-148 отримав сертифікат типу на відповідність нормам льотної придатності Міждержавного авіаційного комітету (МАК). Розпочата підготовка до валідації (схвалення) сертифіката типу Європейським агентством авіаційної безпеки (ЕАSA).

Обсяг твердих замовлень на літак до 2012 року, який може з'явитися на ринку вже до кінця року, оцінюється в більш ніж 50 машин. У числі замовників - російські ГТК "Росія", група компаній Air Union (Красноярськ), група компаній "Волга-Днєпр", авіакомпанія "Польот" (Воронеж), авіакомпанія "Московія".

Особливу увагу потенційних замовників привернули також транспортна та VIP версія літака - Аntonov Business Jet, а також Ан-148-200 з подовженим фюзеляж місткістю до 99 пасажирів.

Зацікавленість в організації серійного виробництва в широкій кооперації з Україною і РФ, а також в закупівлі літака, вже підтвердила Іранська Ісламська Республіка.

Серійними виробниками літака виступають Київський державний авіазавод "Авіант" та ВАТ "Воронезьке літакобудівне акціонерне товариство" (ВАСО, РФ).

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: