Агентства і телеканали відмовляються від долару

Середа, 12 листопада 2008, 10:26
 

Девальвація гривні змушує учасників ринку телевізійної реклами змінювати правила гри.

Як повідомляє видання "Комерсант-Україна", рекламні агентства і телеканали вперше за останні кілька років обговорюють відмовлення від розрахунків за рекламу в прив'язці до курсу долара і домовляються про перехід на гривню.

У противному випадку рекламодавці можуть скоротити свою присутність на телебаченні, а частина з них - відмовитися від розміщення.

До цього вартість GRP (умовна одиниця, що відоброжає кількість глядачів, які побачили рекламний ролик) прив'язувалася до долара. Оплата при розміщенні реклами здійснювалася в гривні за курсом долара на момент розрахунку.

Реклама:

Поки курс був стабільним, подібна ситуація влаштовувала як телеканали, так і рекламодавців, але після різкої девальвації гривні останні заговорили про необхідність переходу на національну валюту.

"Рекламодавці не можуть заявляти рекламні бюджети на наступний рік, оскільки курс долара непрогнозований. Ми запропонували телеканалам і сейлз-хаусам (компанії, через які розміщається реклама на телебаченні) перейти в розрахунках на гривню, зафіксувавши вартість реклами за середнім курсом валют за цей рік - 5,05 грн./дол.",- розповів гендиректор Publicis Groupе Ukraine (найбільший рекламний холдинг в Україні) Олег Попенко.

За його словами, переважна більшість рекламодавців планують свої рекламні бюджети саме в гривні. І пропозиції перейти на розрахунки в національній валюті підтримало близько 80%, говорить директор агентства Mindshare Валерій Вареніца.

За оцінками експертів, обсяг ринку телереклами цього року складе 550-570 млн. дол. З них рекламні збори телеканалу "Інтер" - 170-180 млн. дол. (інших каналів групи "Інтер" - 35 млн. дол.), "Студії 1+1" - 110-120 млн. дол., телеканалів умовного медіахолдингу Віктора Пінчука ("Новий канал", ICTV, СТБ і М1) - 160-170 млн. дол.

Якщо прив'язка до долара збережеться, частина рекламодавців можуть скоротити свою присутність на телебаченні, а частина - навіть відмовитися від розміщення, запевняють в агентствах.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: