Українці найшвидше в світі збільшують споживання алкоголю

П'ятниця, 8 серпня 2008, 14:42

Вітчизняний ринок алкоголю виріс на 43%, показавши найвищий світовий результат. Про це пише видання "Экономические ізвестия", посилаючись на звіт міжнародної компанії Nielsen (The Nielsen Company).

Це перше у своєму роді дослідження найбільшої глобальної маркетингової організації, що охоплює як дані аудиту роздрібних продажів, так і каналу HoReCa (готелі, ресторани, кафе).

У рейтингу серед європейців услід за Україною іде Англія - з 26%-ним зростанням ринку, Росія з 11%, у той час як Польща - другий за величиною європейський ринок - продемонструвала зростання, що перевищує 17% на рік.

У той же час, українські горілчанники активно продовжують нарощувати продажі й цього року. Уже за перше півріччя компанія Nemiroff показала ріст продажів горілки і лікеро-горілчаних виробів на вітчизняному ринку на 23% у декалітрах і на 40% - у грошовому вираженні.

Усього за січень-червень 2008 року на українському ринку було реалізовано 1,9 млн декалітрів міцних спиртних напоїв ТМ Nemiroff на суму більш ніж 456 млн грн. Компанія "Союз-Виктан" у першому півріччі реалізувала в Україні близько 3 млн. дал продукції - на суму 714,2 млн. грн. у відпускних цінах. Це на 42% більше, ніж за аналогічний період 2007 р.

2007 року глобальний алкогольний ринок зріс на 6%. Найкращій ріст продажів у магазинах був помічений у сидру (яблучне вино) -- 14%.

Нагадаємо, що, за даними асоціації СОВАТ, обсяг лікеро-горілчаного ринку України оцінюється в 11 млрд. грн.

ACNielsen  входить до складу корпорації ЗАТ Nielsen і є світовим лідером в області маркетингових досліджень. Фахівці ACNielsen аналізують ринкову динаміку, поведінку і переваги споживачів у більш ніж 100 країнах світу. Центральні офіси компанії розташовані у Харлемі в Нідерландах і в Нью-Йорку (США).

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!