Григоришин об'єднує свої активи

П'ятниця, 4 липня 2008, 11:03

Група компаній "Енергетичний стандарт" Костянтина Григоришина створює єдину компанію з управління промисловими підприємствами.

Про це повідомив виданню "Дело" прес-секретар "Енергетичного стандарту" Андрій Бобровицький.

За його словами, зараз оформляюються документи для запуску керуючої компанії. За оцінками експертів, загальна вартість об'єднаних активів групи складе більше 2 млрд. дол.

Бобровицький відзначив, що створення єдиної керуючої компанії дозволить створити чітку структуру промислового комплексу групи. "Централізація управління дозволить скоротити видатки, збільшити прибутковість і зайнятися стратегічним розвитком підприємств", - пояснює він.

Реклама:

Директором керуючої компанії вирішено призначити генерального директора сумського НПО ім. Фрунзе Віктора Чобана. Його посаду займе директор з продажів цього підприємства Ігор Іванов.

На думку експертів, створення керуючої компанії підприємств «Енергетичного стандарту» було цілком очікуваним. "Вартість цього холдингу, за нашими оцінками, перевищує 2 млрд. дол.", - повідомив аналітик "Конкорд Капітал" Інна Перепеліца.

Вона впевнена, що створення керуючої компанії буде мати сприятливий економічний ефект. "Переваги від об'єднання: економія витрат від централізованої закупівлі сировини. Другий момент - це можливість комплексних поставок обладнання: участь декількох компаній в одному проекті. Наприклад, при будівництві атомної станції завод НПО ім. Фрунзе поставляє свої спеціальні насоси, а Запорізький трансформаторний завод поставляє трансформатори", - пояснює Перепеліца.

До того ж вона відзначила, що в цей холдинг гармонійно ввійшов би "Турбоатом". "Григоришин зацікавлений у тому, щоб "Турбоатом" знаходився під контролем керуючої компанії. Для цього йому треба придбати контрольний пакет акцій, який сьогодні належить Фонду державного майна", - сказала Перепеліца. За її даними, Костянтин Григоришин володіє близько 15% підприємства.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: