ТРК "Київ" відкидає обвинувачення ГоловКРУ

П'ятниця, 29 лютого 2008, 15:56
У ТРК "Київ" відкидають звинувачення Контрольно-ревізійного управління про розтрати коштів в обсязі понад мільйон гривень.

Про це сказано у повідомленні прес-служби Київського медіахолдингу у відповідь на інформацію КРУ про результати перевірки ТРК.

При цьому на ТРК зазначають, що ревізія фінансово-господарської діяльності телеканалу була здійснена за період із 1 січня 2005 до 1 грудня 2007, "тобто відразу за 3 роки".

"Нинішнє керівництво ТРК "Київ" очолює телеканал усього 1/6 від цього часу (Дмитро Джангіров обійняв свою посаду тільки влітку 2007 року)", - сказано у повідомленні.

Водночас у Київському медіахолдингу вирішили відповісти "по кожному пункту порушення", зазначеному у звіті КРУ.

Так, за його даними, недоотримання коштів фізичними особами на загальну суму 27,76 тис. гривень сталося "через грубі порушення у роботі начальника відділу кадрів Тараканової Тетяни Василівни, яка візувала та передавала до бухгалтерії табелі обліку робочого часу, в яких були відсутні відповідні відмітки про перебування працівників підприємства у відрядженнях".

"На сьогодні недоотримані кошти виплачено, а Тараканову Т. В. 18 січня 2008 року за п. 2 ст.4 0 КЗпП України було звільнено у зв‘язку з виявленою невідповідністю займаній посаді внаслідок недостатньої кваліфікації", - сказано у повідомленні.

Щодо 100 тис. грн виплат надбавок за високі творчі досягнення у праці керівникам Телерадіокомпанії, які КРУ вважає помилковими, керівництво ТРК "Київ" вирішило "здійснити всі можливі заходи щодо повернення зазначених коштів до бюджету".

"Так, Джангіров та Харитонов відразу повернули кошти до каси підприємства, що засвідчено відповідними касовими ордерами. Пан Бельський М. Є. отримав лист із пропозицією добровільно відшкодувати нараховану КРУ суму", - сказано у повідомленні.

Ще одне порушення, пов'язане із зайвими витратами бюджетних коштів у розмірі 24,31 тис. грн, за даними прес-служби ТРК, сталося також із вини Тараканової.

Також на телеканалі стверджують, що договір із іноземним підприємством "ГФК Юкрейн" було укладено колишнім керівником телекомпанії Бельським.

У Медіахолдингу також стверджують, що використання ще 1100 тис. грн бюджетних коштів на покриття видатків на оплату праці пов'язане з тим, що "кадрова та організаційна політика на ТРК "Київ" перебувала у незадовільному стані".

"Кошти на покриття видатків, пов‘язаних із оплатою праці, на загальну суму 1102,7 тис. грн ТРК "Київ" були використані винятково на виплату заробітної плати трудовому колективу підприємства", - сказано у повідомленні.

УП

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!