"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

До 2011 року метро покриє Троєщину і Теремки

Четвер, 28 лютого 2008, 13:14

Столичний метрополітен передбачає вже найближчими роками з'єднати два спальних райони - Теремки і Троєщину - маршрутом у 25 км і 17 станцій.

Про це розповів начальник КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников, повідомляє "Хрещатик".

За словами начальника, передбачено будівництво нової лінії - Подільсько-Вигурівської, пов'язаної з Подільсько-Воскресенським мостовим переходом.

"На будівництво нових і реконструкцію наявних об'єктів метрополітену протягом чотирьох років передбачається 11,7 млрд грн. На ці кошти мають побудувати Подільсько-Воскресенську лінію з відгалуженням у напрямку Троєщини", - розповів Мірошников.

Реклама:

"Довжина її становитиме майже 19 км. На маршруті зведуть 12 станцій. Пропускна здатність буде 40,4 тис. пасажирів на годину. Для будівництва потрібно 8,5 млрд грн.", - додав він.

Мірошников пояснив, що, відповідно до розробленої схеми, нова гілка підземки проляже від станції "Глибочицька" до Воскресенки. На перетині бульвару Перова і проспекту Ватутіна вона йтиме вздовж вулиці Бальзака по лінії швидкісного трамвая на Троєщину на 6 км.

Крім цього, у районі Милославської передбачено будівництво електродепо. У цілому ж маршрут нової лінії метрополітену проляже від вулиці Глибочицької (тут буде пересадка на "Лук'янівській") через Татарку на Поділ.

Траса метро прямуватиме через Рибальський і Труханів острови, ріку Десенку і вийде до станції "Городна" у районі Райдужного масиву. Ще дві станції (на бульварі Перова і вулиці Братиславській) побудують в іншому напрямку.

На Троєщенсько-Вигурівській лінії станції будуть мати назви вулиць, на яких їх збудують: "Проспект Ватутіна", "Каштанова", "Драйзера", "Сабурова", "Марини Цвєтаєвої", "Милославська".

Тут на відрізку майже 9 км до 2011 року передбачено побудувати 6 станцій. Проектанти пропонують зробити цю лінію наземною з покриттям, окрім ділянки біля станції "Дніпровська", де збираються зберегти залізничне полотно, що пролягає на поверхні.

До роботи хочуть залучити інвесторів. Так, відрізок між станціями "Вулиця Драйзера" і "Каштановою" й від "Лісової" до "Гідропарку" повинні накрити, облаштувавши тут паркінги, торгово-розважальні заклади і зони відпочинку.

У найближчих планах столичної підземки - продовжити Сирецько-Печерську лінію в напрямку Виноградаря. Уже наприкінці 2008-го в столиці повинні відкрити три станції Куренівсько-Червоноармійської лінії - "Деміївську", "Голосіївську" і "Васильківську".

Далі підземка проляже в напрямку Національного виставкового центру й Одеської площі. Цю гілку планують здати разом із новим електродепо "Теремки".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!