В ЄС рекламістам заборонили вводити в оману споживачів

Четвер, 13 грудня 2007, 16:03

У Євросоюзі з 12 грудня вступила в силу директива, згідно з якою на території цієї регіональної організації забороняється реклама, що вводить в оману споживачів, а також "безкоштовні" торгові пропозиції та спонукання клієнтів до здійснення покупки.

За словами представника прес-служби Єврокомісії, директива визначає так званий чорний список із 30 заборонених до застосування торгових прийомів для заманювання потенційних клієнтів, які розповсюджуються також на інтернет-ЗМІ й електронну торгівлю.

Право визначати покарання для порушників директиви про недобросовісну рекламу та методи торгівлі Єврокомісія надала урядам країн - членів ЄС.

Раніше повідомлялося про те, що Європарламент остаточно схвалив нову версію директиви Телебачення без кордонів, перший варіант якої з’явився в 1989 році. Він припускає збільшення кількості реклами на ТБ.

РІА "Новості"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!