Ахметов планує забудувати Україну супермаркетами

Середа, 17 жовтня 2007, 17:04

Компанія Український рітейл, що входить до складу Групи SCM, планує протягом 5 років збільшити мережу роздрібних магазинів під торгівельною маркою "Брусниця" до 500.

Компанія Український рітейл, що входить до складу Групи SCM, планує протягом 5 років збільшити мережу роздрібних магазинів під торгівельною маркою "Брусниця" до 500.

Як повідомляє прес-служба SCM, на даний момент на Донеччині функціонує 9 магазинів під брендом "Брусниця". Планується, що до кінця року буде відкрито 20 магазинів, а в 2008 - ще 80 магазинів у Донецькій, Луганській, Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій областях.

Інвестиції для розвитку рітейлового бізнес напрямку SCM складуть не менше 200 млн дол. у п'ятирічній перспективі.

ЗАТ "Сістем Кепітал Менеджмент" - найбільша керуюча компанія України, володіє і керує активами в гірничо-металургійній, енергетичній, телекомунікаційній, банківській, страховій, медіа та інших галузях і сферах економіки. 90% акцій ЗАТ SCM належить Рінату Ахметову.

ТОВ "Український рітейл" здійснює розвиток роздрібного бізнесу SCM під торгівельною маркою "Брусниця" на території України. Статутний фонд компанії на 100% контролюється Групою SCM.

У середині липня стало відомо про плани компанії вийти на ринок супермаркетів "біля будинку" під брендом "Брусниця".

РБК-Украина

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua