"Велика Кишеня" створює мережу т.зв. дискаунтерів

П'ятниця, 28 вересня 2007, 18:15

ВАТ "Рітейл Груп" (Київ), що управляє мережею супермаркетів Велика Кишеня, створить власну мережу дискаунтерів "Просто маркет", повідомила "Велика Кишеня".

"Створення мережі дискаунтерів - це черговий етап компанії "Рітейл Груп" на шляху формування цивілізованого роздріба. У невеликих містах України дискаунтери є альтернативою до цих пір популярній там ринковій торгівлі", - зазначив заступник голови наглядової ради "Рітейл Груп" Роман Штейнас.

Згідно з повідомленням, зокрема, 29 вересня планується відкриття першого дискаунтера мережі "Просто маркет" загальною площею 2,025 тис. кв. м (торговою - 901 кв. м) у Ніжині (Чернігівська обл.).

Реклама:

Крім того, компанія планує у 2007 році переформатувати вже працюючий торговий майданчик у Луцьку на дискаунтер "Просто маркет".

"А надалі торгова мережа "Просто маркет" розвиватиметься й в інших обласних і районних центрах України", - наголошується в прес-релізі.

Дискаунтер - магазин з обмеженим, затребуваним асортиментом товарів повсякденного попиту за низькими цінами. Торгова площа дискаунтера не перевищує 1 тис. кв. м, асортимент товарів складає близько 5 тис. найменувань.

Чистий прибуток ВАТ "Рітейл Груп" за підсумками 2006 року склала 13,1 тис. грн., тоді як у 2005 році чистий збиток компанії складав 9 тис. грн.

Активи компанії за минулий рік скоротилися на 3,5% - до 400,4 тис. грн., поточні зобов’язання - на 75,7%, до 8,8 тис. грн.

ВАТ "Рітейл Груп" управляє національною мережею магазинів "Велика Кишеня", ТОВ "Квіза-Трейд" - торговий оператор цієї мережі.

"Інтерфакс-Україна"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!