Рекламна війна з "Інтером" залишила "1+1" без компаній-гігантів

П'ятниця, 14 вересня 2007, 11:50

Найбільші рекламодавці залишають телеканал "1+1" і йдуть на "Інтер", де їм пропонують спеціальні низькі ціни.

Раніше співвласник каналу "1+1" Борис Фуксман звинуватив найбільший сейлз-хаус "Інтер-реклама", що обслуговує "Інтер" та інші телеканали, в антиконкурентних діях, пише "Дєло".

Зокрема, за інформацією Фуксмана, "Інтер-реклама" пропонує суперціни рекламодавцям за умови, що вони не будуть розміщувати рекламу на "1+1".

За інформацією видання, новими умовами "Інтера" вже скористалися найбільші рекламодавці Wreagly Ukraine, МсDоnаld's Ukraine, Райффайзен банк Аваль, Ratiopharm Ukraine, Colgate Palmolive Ukraine, компанія "Сармат" і Danone Ukraine, Benckiser Ukraine.

Більшість з них у минулому телесезоні активно розміщувалися на "1+1", але зараз не включили цей канал у свої рекламні бюджети.

Віце-президент "Райффайзен банку Аваль" Анжела Пригожина розповіла, що працює з медійним агентством FFB. Цього року в пакетну пропозицію від медіаагентства не входив канал "1+1".

У свою чергу директор з маркетингу групи "Сармат" Валентин Кравченко підтверджує, що компанія дійсно має ексклюзивний контракт із "Інтер-рекламою".

За його словами, компанія може розміщувати свою рекламу на каналі "1+1". Однак при цьому ексклюзивні умови договору з "Інтер-рекламою" будуть переглянуті.

Він також звертає увагу на те, що "Інтер-реклама" пропонує розміщення на більшій кількості каналів. "Нашою продукцією цікавиться в основному східний регіон. А там довіра до каналу "Інтер" вище, ніж до "1+1", - пояснив директор з маркетингу "Сармат".

Маркетинг-менеджер компанії Wreagly Ukraine Тетяна Гудим також говорить, що медійне агентство, у якому обслуговується компанія, запропонувало вигідний ексклюзивний пакет розміщення від "Інтер-реклами".

Тому їхня реклама не розміщується на "1+1". "Умови "Інтер-реклами" вигідніше і "фінансово виправдані", - заявила менеджер.

Менеджер з питань зв'язку з громадськістю компанії McDonald's Ukraine Михайло Шуранов розповів, що медіапланування компанії допомагає робити агентство "Оптимум-медіа". На питання, чому McDonald's Ukraine прямо не розмістився на "1+1", Шуранов відповів, що компанія прямо не розміщується ніде.

Маркетинг-менеджери інших перерахованих компаній відмовилися давати коментарі з питань свого медійного розміщення.

Довідатися, чи дійсно умови "Інтер-реклами" вигідніші виданню не вдалося, оскільки розцінки на розміщення реклами на телеканалі "Інтер" можна довідатися, лише безпосередньо зв'язавшись із менеджером.

Тільки представившись і назвавши компанію, клієнт одержує лист із розцінками на електронну пошту.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!