Політики витратять на телерекламу від 20 до 40 мільйонів

Середа, 4 липня 2007, 10:39

За три місяці, що залишилися до дострокових парламентських виборів, за оцінками експертів, кожна велика політична партія витратить від 20 до 40 мільйонів доларів на телевізійну рекламу.

Якщо порівнювати з попередніми кампаніями, то агітпродукція в ЗМІ вже подорожчала на 20%, повідомляє канал НТН.

Медіа-експерт Отар Довженко додає, у серпні такого телепродукту стане, щонайменше, удвічі більше, і буде коштувати він значно дорожче.

"Реклама буде більш жорсткою, і всі технічні кандидати і малоймовірні якісь кандидати на проходження у Верховну Раду витрачатися вже не будуть", - говорить Довженко.

Відповідно до прайсу одного з усеукраїнських телевізійних каналів, секунда в прайм-тайм для політиків буде коштувати майже 300 доларів. У середньому рекламний ролик триває близько 20-30 секунд, і за день їх крутять, щонайменше, близько 10-ти раз.

"Оскільки кампанія буде короткою, дуже багато уваги партії приділять саме телевізійній рекламі. І, я думаю, до половини виборчих бюджетів будуть направлятися на телевізійну рекламу. Мова йде про десятки мільйонів доларів, це може бути 30, 40, 50", - вважає представник комітету виборців Олександр Черненко.

"Українська правда"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!