TOYOTA З ПЕРЕВАГАМИ ®

Вівторок, 24 липня 2007, 09:30

Якщо Ви прийшли до салону купувати автомобіль марки TOYOTA, як це не складно, відірвіть погляд від самих автомобілів та подивіться довкола. Справа у тому, що при купівлі машини людина не завжди добре розуміє, з ким саме вона підписує договір. Безліч підприємств торгують автомобілями, багато хто з них називає себе офіційними дилерами заводів-виробників, і лише невелика частина з них є такими насправді.

Тільки наближаючись до салону, Ви зможете за червоно-сірим оформленням центрального входу визначити, що це офіційний салон TOYOTA. Дизайн салонів мережі TOYOTA в усьому світі виконаний у єдиному легко пізнаваному стилі. Крім того, тільки у цих шоу-румах є настінний сертифікат, що підтверджує приналежність салону до офіційної мережі.

Здавалося б, яка різниця, де купувати? Якість TOYOTA сама по собі легендарна, й автомобіль цього виробника у будь-якому випадку буде прекрасним вибором. Проте щоб врахувати місцеву специфіку, машини навіть однакової серії збираються завжди з багатьма конструктивними відмінностями. Неофіційні дилери, як правило, торгують автомобілями, завезеними в Україну з США або з країн Близького Сходу. Офіційний дилер завжди пропонує машини, спеціально розраховані на наш клімат, наші дороги, наше пальне тощо. Будь-який досвідчений автомобіліст підтвердить надзвичайну важливість подібних нюансів.

Слід також зазначити, що бути власником автомобіля TOYOTA – це не те ж саме, що «просто мати автомобіль». Фактично, це певний статус, й офіційні дилери TOYOTA пропонують усі необхідні елементи для його підтримування. Звідси випливає перелік переваг при купівлі машини у магазинах мережі. Можна виокремити три основних моменти:

трьохрічна гарантія від виробника;
сертифіковане технічне обслуговування;
програма підтримки на дорогах – TOYOTA Assistance.

Розберемо за пунктами.

Гарантія від виробника видається терміном на три роки чи, за бажанням, на 100 000 км пробігу. Вона має істотні розбіжності з тими видами гарантії, які можуть запропонувати поза офіційною мережею. Тільки у цьому випадку завод повністю бере на себе відповідальність за якість автомобіля (включаючи можливість повернення). Крім того, Ваш автомобіль завозиться до країни з дотриманням усіх необхідних юридичних норм. Дилер відповідає за збереження машини від моменту відвантаження на заводі й до кінцевої передачі покупцеві. Автомобілі в обов’язковому порядку відповідають європейським стандартам безпеки.

Що стосується сервісу, то персонал на дилерських СТО проходить підготовку за передовими методиками корпорації TOYOTA й має високу кваліфікацію. Спеціальне обладнання, у багатьох випадках унікальне, і технічна література дозволяють якісно проводити регламентне обслуговування та складні ремонтні роботи. А склад, що постійно поповнюється оригінальними запасними частинами та витратними матеріалами від виробника, – це те, чого просто не можуть дозволити собі неофіційні продавці.

Також в офіційній мережі здійснюється декілька програм підтримки для автомобілів TOYOTA. Особливу увагу слід звернути на програму TOYOTA Assistance, яка власне є повним пакетом «швидкої допомоги» у разі проблем з автомобілем на дорозі. У будь-який час та у будь-якому місці, у нашій країні чи за кордоном Вам допоможуть. Якщо треба, дадуть пораду, швидко полагодять автомобіль, у разі складної поломки відбуксирують на СТО, нададуть тимчасову заміну, переженуть машину після ремонту тощо. Допоможуть навіть у разі, якщо всього-на-всього спустила шина, загублені ключі чи просто закінчилося пальне у баку.

Як бачимо, переваги від офіційного продавця варті того, щоб при купівлі автомобіля уважніше оглядатися у шоу-румі.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!