Головними споживачами мистецтва у світі виявилися фінансисти

П'ятниця, 20 липня 2007, 11:55

Великі гравці фінансового ринку, особливо управляючі хеджевих фондів, виявилися в числі самих активних покупців мистецтва в 2006-2007 роках за версією журналу ARTnews.

Рейтинг колекціонерів складено в сімнадцятий раз. У компіляції брали участь сотні представників арт-ринку. Суми, витрачені на придбання творів мистецтва, не розголошуються.

Десятку найенергійніших гравців ринку очолює каліфорнійський мільярдер і філантроп Елі Брід, який зробив свій капітал на інвестиціях у будівництво.

Друге й третє місця займають молоді хеджеві мільярдери Стівен Коен (Нью-Йорк) і Кеннет Гріффін (Чикаго), які у жовтні 2006 року витратили відповідно 63,5 й 80 мільйонів доларів на купівлю полотен Віллема де Кунінга зі збірки Девіда Геффена.

Власник найбільшого аукціонного будинку Christie's Франсуа Піно посідає тільки сьоме місце в рейтингу ARTnews. Його випереджають два американці - фінансист Генрі Кревіс і власник парфумерної імперії Рональд Лаудер (купив в 2006 р. "Золоту Адель" Густава Клімта за 135 мільйонів доларів), а також ізраїльський мільярдер Семмі Офер, власник компанії, що займається контейнерними перевезеннями та будівництвом.

Офер є власником однієї з найбільших у світі приватних колекцій Марка Шагала.

Замикають трійку лідерів американський промисловець, власник концерну Danaher Мітчелл Рейлс, впливовий британський галерист і пропагандист сучасного мистецтва Чарльз Саатчі та Чарльз Шваб, власник найбільшої дисконтної брокерської компанії США.

У числі 200 найенергійніших колекціонерів значаться також дизайнер Міучча Прада й композитор Ендрю Ллойд Веббер. Українців і росіян у рейтингу ARTnews не виявилося.

Азіатські колекціонери, які зробили чимало голосних придбань у минулому сезоні, представлені досить слабко: усього кілька імен, щоправда, у їхньому числі згадано гонконгського мільярдера Джозеф Лау, який купив в 2006 році одну з найдорожчих картин Енді Уорхола.

Лєнта.ру

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!