Рейтинг найбагатших інтернет-порталів України

Четвер, 31 травня 2007, 16:30

Рекламне агентство Mi[6] оприлюднило експертні дані про гроші в українському Інтернеті.

Про це експерти повідомили в ході конференції "Інтернет-маркетинг в Україні-2007".

За інформацією агентства, "Топ-5 грошових мішків Uanet" виглядає таким чином: Ukr.net - 270 тис. дол. на місяць, Bigmir.net - 140 тис. дол., Кореспондент.net - 110 тис. дол., "МЕТА" - 80 тис. дол., ЛІГА.net - 70 тис. дол.

За словами Максима Хомутина, директора Mi[6], моніторились провідні майданчики українського інтернету на предмет зайнятості рекламних місць комерційними банерами з врахуванням прайсових цін на рекламу та середні знижки, надавані майданчиками.

Майданчики, що увійшли до Топ-5, не підтвердили, але і не спростували ці цифри, посилаючись на комерційну таємницю. Але прокоментували деякі питання стану ринку інтернет-реклами.

Так, маркетинг-директор Bigmir-Internet Олександр Тисменецький зазначив, що "рекламодавець поки що йде в Інтернет "невеликими кроками".

"Хоча зараз кожний розуміє, що присутність в інтернет необхідна, точної оцінки ефективності реклами в мережі немає. Немає зведених результатів досліджень під єдиним брендом дослідницької компанії, що була б визнана ринком і їй могли б довіряти. Але в цьому напрямку вже робляться кроки, і сподіваюся, що до кінця року ми визначимося з компанією, що буде робити такі дослідження, і отримаємо від неї перші результати", - зазначив Тисменецький.

Ще одним фактором, що прямо впливає на зростання рекламного ринку, є низький рівень проникнення інтернет.

"На це впливає багато факторів, зокрема, доступність комп'ютерної техніки, а також цінова політика провайдерів у регіонах, де доходи населення нижче, ніж у Києві", - вважає маркетинг-директор Bigmir-Internet.

Керівник Дивізіону продажів Ганна Сарапука зазначила, що за підсумками 2006 року зростання продажів реклами на порталі ЛІГА.net склав 80% у порівнянні з 2005 роком, а в 2007 році очікується 100%-ве зростання обсягу продажів. При цьому основне зростання, за її словами, буде відбуватися не за рахунок збільшення прайсових цін, а за рахунок збільшення кількості рекламодавців та сум бюджетів на інтернет-рекламу.

В інтернеті частка ділової аудиторії істотно вище в порівнянні з іншими рекламними носіями, тому рекламодавцям, яким цікава така аудиторія, доцільно вкладати гроші в онлайн-рекламу.

"Рекламодавці дивляться з інтересом у бік інтернету, і наше завдання - створити всі умови для динамічного і якісного розвитку ринку інтернет-реклами", - зазначила Сарапука.

На думку директора з маркетингу порталу "МЕТА" Олексія Чуксіна, "в 2006 році обсяг медійної реклами в інтернет склав 5,5 млн. і 1 млн дол. - обсяг контекстної реклами".
"На 2007 рік прогноз провідних гравців такий, що медійна реклама як мінімум подвоїться і її обсяг складе 11 млн. дол., а контекстна реклама складе порядку 3 млн. дол. Таким чином, загальний обсяг українського ринку інтернет-реклами складе порядку 14 млн. дол.", - додав він.

У той же час Чуксін зауважив, що на ринку відсутні єдині галузеві стандарти, а також немає єдиної панелі вимірів.

"Зараз немає такої дослідницької компанії, яка б охоплювала хоча б провідні інтернет-майданчики України і давала рекламодавцю інформацію в єдиному стандарті - як це зроблено для телебачення та радіо", - наголосив він.

ЛігаБізнесІнформ

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!