"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Порошенко збирається завалити Україну вафлями

Середа, 7 березня 2007, 17:04

Кондитерська корпорація Roshen має намір уже цього року збільшити випуск вафельної продукції більш ніж у семеро.

Як повідомили в прес-службі підприємства, на Вінницькій кондитерській фабриці, що входить до складу Roshen, ведеться будівництво нового цеху з виробництва вафельної продукції, що буде завершено у 2007 році.

П'ять нових ліній дозволять збільшити обсяги виробництва вафельної продукції на Вінницькій фабриці до 50 тонн у добу.

Вийти на планову потужність планується наприкінці літа. Roshen інвестує в цей проект понад 75 млн. грн.

Реклама:

На сьогодні вафельна продукція випускається на двох фабриках корпорації - Вінницької та Липецькій (Росія). У 2006 році Вінницька кондитерська фабрика виробила близько 2 тис. тонн вафель.

Як повідомилося, після придбання в Литві кондитерської фабрики Klaipedos konditerija корпорація Roshen заявила про намір завоювати європейський ринок.

Корпорація Roshen є дочірнім підприємством концерну "Укрпромінвест" і за обсягам виробництва займає лідируючу позицію на українському ринку кондитерських виробів.

Близько 25% всіх вітчизняних солодощів випускається на фабриках корпорації - Київської, Вінницької, Маріупольської та Кременчуцької.

Сукупний обсяг виробництва корпорації в Україні становить 21 тисяча тонн кондитерських виробів щомісяця, потужності розраховані на виробництво 25 тисяч тонн.

Roshen експортує кондитерські вироби в Росію, Казахстан, Молдову, Естонію, Латвію, США, Канаду, Німеччину та Ізраїль.

Торік частка корпорації на українському ринку оцінювалася в 21,7%. Частка компанії АВК (Донецьк) на кондитерському ринку України у 2004 році склала 12,9%, компанії Київ-Конті (Донецьк) - 10,4%. У попередні роки українські виробники кондитерських виробів експортували свою продукцію на литовський ринок на суму близько 500 тисяч доларів.

Як повідомлялося раніше, корпорація Roshen мала намір відновити обсяги продажів у країнах Балтії, а також вийти з карамельною продукцією на ринок Польщі та Угорщині.

Finance.ua

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!