Янукович пророкує україно-російський авіабудівельний союз

Понеділок, 26 лютого 2007, 17:00

Прем'єр-міністр Віктор Янукович не виключає об'єднання українських і російських авіабудівельних підприємств у майбутньому.

Про це він заявив, виступаючи на урочистій церемонії вручення сертифікатів літакові Ан-148.

Прем'єр-міністр підкреслив, що Україна і Росія мають широкі плани по співробітництву в галузі літакобудування.

При цьому Янукович повідомив, що перше замовлення на літак Ан-148 буде виконано для Казахстану.

За його словами, це замовлення є надзвичайно важливим, у зв'язку з чим прем'єр-міністр звернувся до колективу АНТК ім. Антонова з проханням виконати це замовлення вчасно і на високому рівні.

Прем'єр-міністр також відзначив, що внесок Росії й України в створення літака Ан-148 є рівноцінним, хоча головна ідея створення цього літака належить Конструкторському бюро АНТК ім. Антонова.

Глава уряду підкреслив, що Україна не в змозі побудувати такий літак самостійно, оскільки традиції літакобудування були закладені ще за радянських часів.

Янукович вважає, що з метою розвитку галузі літакобудування необхідно об'єднати українські підприємства, а наступним кроком може стати об'єднання з російськими партнерами.

У свою чергу, голова ВР Олександр Мороз, виступаючи в ході церемонії вручення сертифікатів, підкреслив, що ця подія є знаковою для України. Спікер парламенту вважає, що літак Ан-148 має всі підстави конкурувати на світовому ринку авіабудування.

Мороз також зазначив, що спільна робота України і Росії над літаком Ан-148 відкриває нові перспективи для співробітництва між країнами в цій галузі, а також дозволить зміцнити економіку двох країн і створити нові робочі місця.

Міністр транспорту і зв'язку Микола Рудьковський зазначив, що літак Ан-148 є висококонкурентним, і Україна може з ним вийти на світовий ринок.

Нагадаємо, серія реактивних регіональних літаків із двома двигунами Ан-148 створюється на АНТК ім. Антонова разом з підприємствами України, Росії та інших країн. Ан-148 призначені для здійснення пасажирських, вантажопасажирських і вантажних перевезень на регіональних і магістральних лініях на відстань до 3 600 км при крейсерській швидкості польоту 820-870 км/ч. Сертифікація Ан-148 проводиться відповідно до базису СБ-148, розробленого на основі авіавимог країн СНД АП-25, і європейськими СS-25.

ЛігаБізнесІнформ

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!