Українські автозаправки "взяли своє"

Середа, 24 січня 2007, 20:47

Представники вітчизняного ринку нафтопродуктів позитивно оцінюють підсумки 2006 року.

Так, переважна більшість оптово-роздрібних операторів, опитаних тижневиком "Нафтопродукти", називають результати минулого року "найуспішнішими за доступну для огляду історію".

"Ми задоволені підсумками 2006 року. Удалося чимало зробити за цей період. Зокрема, ми збільшили мережу АЗС, вийшли на нові регіональні ринки - Львів, Запоріжжя й Харків, почали роботу з оптимізації нафтобазового господарства мережі й т.д. Незважаючи на те, що Херсонський НПЗ зупинено на реконструкцію, ми протягом року налагодили схему забезпечення нафтопродуктами роздрібної й дрібнооптової мереж", - прокоментував підсумки минулого року Микола Томенко (ТД "НК Альянс-Україна").

У новому році компанія буде дотримуватися "стратегії розвитку, спрямованої на збільшення мережі АЗС, розширення географії присутності".

Реклама:

У той же час Олесь Прикордонний ("Галнафтогаз", Львів) відзначив, що в 2006 році вдалося виконати план введення в експлуатацію нових АЗС під брендом "ОККО".

"Компанія активно ввійшла в нові для себе регіони - Харків і Одесу (у Харкові сьогодні працює 12 АЗС "ОККО" - це одна з найбільших мереж у місті), відкрила 2 АЗС у Житомирі... А також ми продовжили диверсифікацію джерел поставки нафтопродуктів", - відзначив він.

Прокоментував результати минулого 2006 року й Віталій Дорофеєв ("Східні ресурси", Луганська область): "Для нас одним з головних подій минулого року було відкриття двох наших заправок. Оцінюючи доходи, можемо сказати, що 2006 рік не був однорідним. Приміром, у період формування уряду прибуток упав до мінімуму. Під час ремонту на Лисичанськом НПЗ спостерігався гострий дефіцит палива, і ціни виросли буквально на всі марки. Складним був період, коли на стелах заправок закривався 95-й бензин. На щастя, ми викрутилися, хоча з дня на день теж могли закрити продажі в роздріб".

Ліга

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!