Найдорожчі бренди 2006 року

Вівторок, 1 серпня 2006, 12:59

Компанія Interbrand разом з виданням BusinessWeek опублікувала перелік 100 найдорожчих брендів 2006 року.

У переліку, крім самих компаній, приводиться вартість їхнього імені за оцінками авторів списку, повідомляє Ліга.

У першій трійці Топ-100 розташувалися такі гіганти індустрії, як Coca-Cola – 67 млрд. дол., Microsoft - 56 млрд. 927 млн. дол. і IBM - 56 млрд. 201 млн. дол.

У десятку лідерів, крім названих, входять також компанії GE - 48 млрд. 907 млн. дол., Intel - 32 млрд. 319 млн. дол., Nokia - 30 млрд. 131 млн. дол., Toyota - 27 млрд. 941 млн. дол., Disney - 27 млрд. 848 млн. долл., McDonalds - 27 млрд. 501 млн. дол. і Mercedes - 21 млрд. 795 млн. дол.

Цього року вперше в сотню найдорожчих брендів увійшла відома автомобілебудівна компанія Lexus - 3 млрд. 70 млн. дол., і виробник елітного одягу компанія Burberry - 2 млрд. 783 млн. дол.

Interbrand - провідний консультант в галузі торговельних марок. Компанія заснована в 1974 році і здійснює свою діяльність у 20 країнах світу.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!