"Укрзалізниця" покращуватиме якість обслуговування за допомогою відеоконференцій

Середа, 19 липня 2006, 12:00

Державна адміністрація залізничного транспорту "Укрзалізниця" вирішила щотижня проводити відеоконференції з пасажирами на центральних вокзалах обласних центрів і великих міст із метою підвищення якості обслуговування на залізничному транспорті.

Про це повідомив представник Південної залізниці, передають Українські новини.

За його словами, "Укрзалізниця" уже провела таку конференцію 18 липня з пасажирами Кременчука й Харкова.

Для проведення телемосту в залах очікування вокзалів станцій Кременчук і Харків-Пасажирський були встановлені відеокамери та плазменні телевізори.

На питання пасажирів у Кременчуці протягом 1,5 годин відповідали генеральний директор "Укрзалізниці" Василь Гладких і начальник Південної залізниці Віктор Остапчук.

В 2005 році "Укрзалізниця" збільшила перевезення пасажирів на 2,9%, або на 15 млн., у порівнянні з 2004 роком, до 518 млн. пасажирів.

Монополіст залізничних перевезень "Укрзалізниця" об'єднує 6 залізниць.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!