"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Фінанси

Перша криза української приватизації
Це зараз можна спокійно говорити в будь-якій аудиторії про ринок, приватну власність і фермерство. Такі поняття вже сприймає нормально не лише молодь. На початку ж дев'яностих років сама згадка цих слів дратувала більшість людей. (Рос.)
Янукович позмагається з Ахметовим
Навряд чи "Центренерго" та "Донбасенерго" зацікавлять реальних інвесторів. Їх хочуть отримати компанії, які мають багато вугілля. Таких в Україні дві: "Дтек" Ахметова та структури Олександра Януковича.
Інвестиція в новобудову: страх і ризик
Інвестиції українських громадян в будівництво житла не захищені нічим. Віддаючи забудовнику свої гроші, інвестор не має жодної гарантії, крім репутації компанії, що він отримає віддачу від своїх вкладень.
Присяжнюк і кукурудза: хто заплатить за китайські мільярди
Невиконання контрактів може спричинити значні фінансові проблеми для держави. В угоді про поставку кукурудзи є пункт про неустойку, виконання якого може призвести до значних втрат бюджету.
Як "розпиляти" держбюджет
Цікавий і тернопільський феномен. Область не є базовою для електорату влади, але отримала 24 мільйони. Втім, і тут усе зрозуміло: 15 мільйонів йде на будівництво двох будинків у Почаєві - оплоті Московського патріархату в краї.
Олігархічна опозиція: реалії чи ілюзії?
Стахановські темпи приросту капіталів "Сім'ї" обумовлені не її бажанням відібрати у "старих" олігархів всі їхні активи, а прагненням швидше зрівнятися з ними за багатством і ступенем впливу в суспільстві. (Рос.)
Україну охопив торговий дефіцит
Економіка вкрай нестійка та максимально залежна від коливань зовнішнього попиту. Зростає й залежність від російських ринків збуту, що надає Росії серйозний важіль геополітичного впливу на Україну.
Сертифікатна приватизація як засіб пограбування народу. Частина 1
"Ми підрахували: якщо дозволити використовувати долар як засіб плати за приватизоване майно, то скупити всю Україну можна за якихось 3 млрд дол Приміром, вартість розкішного вагона СВ - 32 дол".
Руслан Крамаренко: Я б не розширював межі Києва
"Потрібно зробити більш жорсткою реєстрацію. На облік повинні братися люди, які працюють у місті. Якщо вони працюють у Києві і наймають тут квартиру, значить, хтось отримує дохід від здавання в оренду цього житла. Вирішення питання з реєстрацією дозволило б нам отримувати більше грошей". (Рос.)
Чому Porsche не їздять по українських дорогах
Син віце-прем'єра має намір віднести старі шини авто до стін "Укравтодору": там 18 лютого проходить акція "Я ненавиджу "Укравтодор". Він зробить це на зло чиновникам, а ще - щоб не платити за утилізацію. (Рос.)
Сайти для влади. Золоте дно
Якщо фірма може замовити собі дорогий сайт, то вона - багата. Значить, Українська держава - дуже багата, бо мало хто може створити собі сайт за півмільйона, а то й за мільйон. Так що цей текст для бізнесменів. Заздріть.
Навіщо була потрібна приватизація?
Відновлення Мінпромполітики означає, що держава за рахунок платників податків буде утримувати орган, який лобіюватиме інтереси олігархічного капіталу. Навіщо тоді було віддавати за безцінь держпідприємства, якщо вони, перейшовши в приватні руки, знову вимагають пільг, дотацій та інших форм держпідтримки? (Рос.)