"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Колонки

Кризові M&A-угоди в Україні: попит перевищує пропозицію
Під час кризи готовність бізнесу купувати активи зросла. Про що це свідчить?
Особливості національного планування в умовах коронакризи
Чи має уряд план відновлення української економіки і на яку підтримку розраховувати бізнесу. (рос)
Енергетична політика України і міфи про ВДЕ
Як змінювалася політика підтримки "зелених" та розвінчування популярних міфів про відновлювальну енергетику.
Стратити не можна помилувати
Верховна Рада може розширити корупційні схеми в будівництві.
Металурги "зеленіють", а "зелені" – йдуть лісом
Трохи жорсткої правди про завершення епохи чиєїсь бідності в українській енергетиці.
Порушення в будівельній галузі. Чому штрафи не допоможуть?
Чому порушникам вигідніше платити штрафи та як зробити контроль за будівництвом більш ефективним.
Рідкісний птах долетить до середини "Дніпра"
Чому не варто боятися виставляти на аукціон іншу державну нерухомість. (рос)
Небезпечні двійники
Спалах коронавірусу спровокував хвилю контрафакту. Як бізнесу захистити свою продукцію і репутацію?
Знакова приватизація готелю "Дніпро": копнемо глибше
Що насправді означає продаж столичного готелю для країни, і чому це лише початок.
Реформа громадського автомобільного транспорту: версія перша
Яких змін потребує сфера автобусних перевезень, щоб були задоволені і перевізники, і пасажири.
Риба гниє з голови
Чому Україна втрачає позиції у рибній галузі та як може допомогти зміна регуляторки.
Жигулі vs іномарки: хто найбільше забруднює повітря?
Чому шкода для екології від старих радянських авто набагато більша, ніж від вживаних машин з Європи.