Кирило Криволап

директор Центру економічного відновлення, радник прем'єр-міністра
Facebook
Усі публікації автора
Як війна змінила економічну географію країни
Сценарії розвитку різних секторів української економіки до 2032 року
Скільки може коштувати Україні неповернення вимушених мігрантів
Для відновлення економіки після війни Україні бракуватиме до 4,5 млн працездатних людей. Як повернути переселенців з-за кордону?
Як збільшити частку ІТ у ВВП країни до 10%
Що слід зробити для залучення в галузь удвічі більше спеціалістів за найближчі три роки.
Вихід з кризи через призму енергетичного сектору
Чому реформа енергетики є важливим драйвером постковідного відновлення економіки.
Чи може Україна дозволити собі амбітні кліматичні цілі?
Для виконання зобов'язань із зменшення викидів парникових газів Україні на наступні десять років потрібно понад 100 млрд дол. Де брати ці гроші і чи зможе бюджет витримати таке навантаження?
Безбар'єрність: чому це стосується кожного і до чого тут економіка?
Безбар’єрність — не лише про людей з інвалідністю, а й про доступ до інтернету, освіти, роботи. Як це пов’язано з економікою?
Рахунок за бездіяльність: скільки коштувала Україні багаторічна непродумана економічна політика
Основні причини низького рівня розвитку української економіки та перші кроки, щоб це змінити.
3200 доларів ВВП — це вирок
Чому Україні саме зараз потрібна економічна стратегія і якою вона має бути?
Особливості національного планування в умовах коронакризи
Чи має уряд план відновлення української економіки і на яку підтримку розраховувати бізнесу. (рос)
Електромобілі в Україні. Десять міфічних загроз, на яких спекулюють
В Україні багато речей, звичних для розвинутих країн, є незрозумілою екзотикою або принаймні новинкою. Саме так склалося з електромобілями, тому ми підготували десять найбільш поширених міфів про них.