Тетяна Тітаренко

керуючий партнер юридичної компанії Legrant
Усі публікації автора
Економіка суднозаходу: що не так з новим порядком справляння портових зборів
Чим обернеться новий порядок справляння портових зборів для морської галузі, і чому українські гавані будуть як і раніше програвати своїм чорноморським конкурентам? (рос)
Концесія за новими правилами: можливості і ризики
У жовтні парламент ухвалив, а президент підписав закон "Про концесію". Він відкриває комплекс нових можливостей, яких раніше не було в Україні, проте є певні норми, які несуть потенційні ризики для концесіонера.
Кабальний збір: чи залишиться Україна морською державою
Адміністрація морських портів запровадила несправедливий збір з судновласників. Якщо його не скасувати, судна почнуть оминати українські гавані, і тоді не буде ні грошей у бюджеті, ні самих портів.