"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Володимир Даценко

проєктний менеджер Transparency International Ukraine
Facebook
Усі публікації автора
Ремонт доріг на понад 5 мільярдів
Як у Києві ремонтують та будують дороги та чи доречні такі витрати під час війни?
Чи потрібні в Prozorro трираундові аукціони
Як скасування трираундових аукціонів у Prozorro вплинуло на ефективність закупівель?
Скільки коштуватиме відбудова: розрахунки Національної ради з відновлення
На що Уряд планує витратити міжнародну допомогу після війни та наскільки це буде ефективно?
Відбудова (бе)з Prozorro: як проводити закупівлі, щоб зберегти довіру партнерів
Чому закупівлі намагаються вивести з системи Prozorro і чи варто це робити?
(Не)прибуткова УЗ: як насправді оцінювати звіт про прибуток держкомпанії
Чому прибуток "Укрзалізниці", отриманий за рахунок зменшення видатків на ремонт аварійних колій — це це гірше, ніж збиток.
Втекти від ProZorro: як влада намагається повернути торги часів Януковича
Як Мінінфраструктури проводить мільярдні закупівлі в обхід ProZorro та чи можна обирати підрядників для будівництва доріг публічно?
Тарифний компроміс: десь між Ахметовим і справедливістю
Чому Мінінфраструктури йде на компроміс з олігархами при спробі переглянути тарифи на перевезення вантажів залізницею, у яких закладені преференції для бізнесу Ахметова.
Війна за "Укрзалізницю": Ахметов, папка Кравцова та обурена наглядова рада
Що стало причиною звільнення керівництва УЗ та кому вигідний менеджмент держпідприємства з обмеженими повноваженнями.
Равликова залізниця: чому швидкісні поїзди не дістались України
Подорож поїздом з одного кінця України в інший, як пів століття тому, займає близько доби. Чи можна пришвидшити потяги і як?
"Укрзалізниця" – мертвий актив чи ласий шматок для інвесторів?
"Укрзалізниця" втілює в собі парадоксальну різницю між потенціалом для приватних інвесторів і реальністю. У чому ризики та перспективи її приватизації?