Міненерговугілля в черговий раз дозволило вітчизняним НПЗ виробляти відверто погане паливо. Крім того, воно свідомо не контролює якість нафтопродуктів, що продаються на АЗС. В результаті, страждають власники авто. За підрахунками, 31% усіх станцій продають "бодягу" або "контрабас", які вбивають двигуни.
Вантажні вагони тепер не у власності "Укрзалізниці", а у власності держпідприємств. Але розпоряджаються ними шість посередницьких ТОВ. Вони укладають з клієнтами договори на перевезення від імені держави. До того ж, ці шість структур відсторонили від бізнесу інші логістичні компанії. Не виключено, що останні події є відображенням боротьби між керівниками "Укрзалізниці".
Виконавчий директор Європейської бізнес-асоціації не побачила великого ефекту від вступу до СОТ і попереджає, що вступ до Зони вільної торгівлі з ЄС теж не дасть суперрезультату моментально. Чому?