Українська правда
PDA     RSS     Архів
Поштова розсилка:
Пошук:
Замовити розсилку
Знайти
Економічна правда
  Вівторок, 16 березня 2010, останнє оновлення: 38 хвилин тому
Коментарі
morozovenko _ 05.05.2009 15:03
Брехливе інтервью: НАДРА нічого як не виплачувало так і не виплачує. А з адміністраторшою все зрозуміло: Жуковська - синок Жуковський (Адмін. Президента) - Балога - Фірташ. Так що як кажуть в Одесі "не нада ля-ля". І про акціонерів вона все знає, і ФІрташ в обломі тілько тому що не дали дешевих грошей з НБУ. А Юля швидко "смекнула" що за держ кошти можна і кабміну залишити. Так що Жуковська скоро буде безробітна.
nihto74 _ 27.04.2009 09:39
Підтримую більшість кометарів. Як можна не вникати в те, хто справді є акціонером банку, хто приховується під тими лімітними назвами? Брєд...
"Вони користуються тими потоками грошей, що поступають, в держави нічого не просять" - да, справді требу бути обалдєнним банкіром, що користуватись тими грошими які люди ЗМУШЕНІ нести в цей банк - кредити фізосіб основне джерело надходжень банку - з такою стратегією люди чесним шляхом ніколи не отримують совї гроші.
Стратегія банку така, що всі мої знайомі десятому заказують до нього не звертатись - це факт.
І мова спілкання адімістратора вже дуже пафосна і завищена, вважає себе офігенним фахівцем - офігенні фахівці мають свої банки - це також факт.
tuskarora _ 24.04.2009 16:39
Тошно читати... банківський бізнес - це лихварство, паразитичне життя на відсотки, а у нас - ще й лохотрон з депозитами, обувалово з кредитами тощо. Геть паразитів!
jamap _ 24.04.2009 01:42
"У нас недавно был conference call cо всеми 70 кредиторами. Мы им точно так же давали информацию, чем "Надра" сегодня живет, как думает, куда идет."

хотілося б знати їх імена. Якщо рекапіталізація має відбутися за рахунок українських платників податків, то вони повинні знати, кого рятують.

пані Жуковська їх знає, бо усіх повідомила про conference call. І якою мовою вона вела цю розмову - невже англійською? Чи може кредитори швиденько вивчили російську/українську. Скільки серед тих кредиторів є українські буратіни?
corr _ 23.04.2009 21:04
"Крупнейшими акционерами банка на 1 июля 2008 года являлись Novartik Trading Limited (60,9967%) и Manmade Enterprises Limited (обе - Кипр, 30,7406%)"...

А правительства Кипра не пробовали просить денег на рефинансирование? Моть и помогут. Должны почмочь, ведь банко-то ихний, что бы ни утверждали просветлённые товарищи. А раз учредители на Кипре - нафиг он нам нужен?! Я, конечно, утрирую. Но 7 млрд из казны для банка, который учредили для варки бабла - не сильно ль круто, как для недоразвитой страны?
neto _ 23.04.2009 14:19
Это все на словах. Сомневаюсь, что господин Фирташ так просто отдаст банк, даже в таком якобы плачевном состоянии. Хотя я этому тоже не верю. А госпожа Жуковская видно каким -то боком связана с Фирташем
ukrreferat _ 23.04.2009 12:42
Деякі словесні звороти пані Жуковської:

Судя по документам, да.

как-то пытался со мной поговорить.

Насколько я слышала,

Почему не состоялось собрание 24 января, я не знаю.

А ще - Я, Я, Я, Я, Я, я....

Достатньо погляда психолога на її відповіді, щоб зрозуміти - контролю та досвідченості - 0. Тільки бла, бла, бла, через своє велике Я.
Dnepr-Info _ 23.04.2009 11:01
Breeze _ 23.04.2009 00:33
VGZ _ 23.04.2009 09:44
sxeinjected _

Для начала, вы определитесь, вы хотите провести митинг бичевания "преступных банкиров", или хотите разобраться в реальной ситуации. Если первое, то можете повторять глупые речевки о Кипре (ну вот кажется, и фсе), о тайных планах временного администратора и прочую чушь. Раз всем не доверяете, и есть только один человек, достойный доверия - косатая мадам, вот и поставте ее администратором. Она еще речевки расскажет, но денег вкладчики уже точно не увидят. Если ставите вторую задачу, то о речевках надо забыть,и оперировать фактами и реальными цифрами. А это требует знаний и труда. Но позволит увидеть реальную картину. Убеждать вас, что дилетант-авантюрист, махая шашкой и выкрикивая речевки, только ухудшает ситуацию, не собираюсь. У кого сохранились навыки мышления, это сами понимают
YB _ 23.04.2009 10:37
sxeinjected _ 23.04.2009 10:10

Оце ваше "Всі знають," і "як ви розумієте," зразу наштовхоє на думку про непідтвердженість викладених фактів.

Тому краще жувати аніж брехати.
sxeinjected _ 23.04.2009 10:10
Така мадам як ця, могла прийти в якості тимчасового адміністратора з однією єдиною банальною метою - гроші!
Всі знають, що тимчасовим адміністраторами взагалі зарплати не потрібно (хоч вона зовсім не маленька), їх дуже сильно "підігрівають" відкати за можливість зняття коштів з поточного/депозитного рахунку. При чому, як ви розумієте, займаються тільки великими сумами, на 10 тис. доларів ніхто і дивитися не буде.
Ця пані дуже нахабна і лицемірна, така собі Кільчицька - 2.
VGZ _ 23.04.2009 09:44
Dnepr-Info
Погоджуся, що комусь із "своїх" повернули (зокрема, чимало депутатів тримали гроші там). Але скільки з тих 7 млрд.? Та там усього було 9 млрд. усіх внесків фізичних осіб, і якби повертали вчасно тим, у кого закінчилися депозити, то не було б паніки (як у інших нормально працюючих банках) і банк би не лопнув. Але ці гроші, як зазвичай кажуть, були "виведені". Не скажете, що то значить - "виведені"??? Куди? На Кіпр?
А тепер - стидоба - як величезне досягнення подається, що пенсіонерам (!) у яких депозит менше 5000 гривень(!) видають 20%, тобто 1000 гривень (!) за умови (!!!), що вони подовжать депозит на півроку.

В самую точку!!! Абсолютно правильно!!!
А теперь что? С гос. миллиардами теперь легко будет "ТРУДИТЬСЯ", как она это называет. Что она делает-то особого? Да ничего, то же, что и другие банкиры, только ее "ТРУД"-в тепличных условиях, а не так, как у остальных, в рыночных.
Campecino _ 23.04.2009 06:45
2 ser_hi _ 22.04.2009 21:15
Почитал Вашу ссылочку. Классический способ воздействия на мозги,слабо отягощённые извилинами.Компиляция достоверных фактов и психопатических домыслов на фоне полной(или кажущейся таковой)экономической безграмотности автора.
Gelen _ 23.04.2009 01:26
Dnepr-Info _ 23.04.2009 00:08
Выходит, майдан дал не только хорошее, но и такого урода..
***
Да, на этот раз вы правы. Урода страна получила ...
Breeze _ 23.04.2009 00:33
Dnepr-Info
Погоджуся, що комусь із "своїх" повернули (зокрема, чимало депутатів тримали гроші там). Але скільки з тих 7 млрд.? Та там усього було 9 млрд. усіх внесків фізичних осіб, і якби повертали вчасно тим, у кого закінчилися депозити, то не було б паніки (як у інших нормально працюючих банках) і банк би не лопнув. Але ці гроші, як зазвичай кажуть, були "виведені". Не скажете, що то значить - "виведені"??? Куди? На Кіпр?
А тепер - стидоба - як величезне досягнення подається, що пенсіонерам (!) у яких депозит менше 5000 гривень(!) видають 20%, тобто 1000 гривень (!) за умови (!!!), що вони подовжать депозит на півроку.
Читав різні інтерв"ю Жуковської, з яких зрозуміло, що коли вона прийшла у банк, то вже й слідів від тих 7 млрд. не залишилося. І маю повне право знати, де ті гроші, бо вони - державні, тобто і мої теж як платника податків.
Gelen _ 23.04.2009 00:30
Pan380 _ 23.04.2009 00:14
***
Действительно, как Вы изволили метко выразиться, "Загнувся банк Україна вже у 21 сторіччі. ".
Но загибался он долго и медленно, и процесс пошел еще в конце 1990-х годов, а причины этого
процесса были заложены еще раньше, при НБУ с В.Ющенко.

Депозиты возвращали несколько лет, и с инфляцией около 30% (пардон, не помню точно) при
премьере В.Ющенко они сильно похудели. Вернули их тоже не всем, хотя макс. сумма была
достаточно большой.
Pan380 _ 23.04.2009 00:14
для Gelen
Не пам'ятаєте не кажіть. Загнувся банк Україна вже у 21 сторіччі. Тоді Ющ був прем'єром, а царем бів Кучмо.
До речі, депозити всім повернули, в т.ч. з Фонду Гарантування Вкладів.
Dnepr-Info _ 23.04.2009 00:08
Gelen _ 22.04.2009 23:40

Как все эти юлипупики в своих речевках, похожи на СДПУ(0) пятилетней давности. Не даром, Мудведчук консультмрует эту секту. За пять лет БЮТ превратился в СДПУ(середешные). Выходит, майдан дал не только хорошее, но и такого урода..

Breeze _ 22.04.2009 22:36

Не повторяйте речевок. Банк выплатил часть депозитов, и расплатился по "горящим" обязательствам. Если бы он по ним не расплатился, то вынужден был бы объявить себя банкротом. Как все кричат о депозитах. А то, что возвратов по кредитам нет, никого не трогает, вроде это не существенно. В случае банкротства, точно накрылись бы деньги всех вкладчиков. А Юлюся кричала бы, о заговоре банкиров, а о своей ответственности, конечно, не вспомнила бы.
Andrey7777 _ 22.04.2009 23:49
Я не разбираюсь в таком сегменте, как банковская деятельность, но интуитивно в этот банк деньги не понесу, как и в другие банки, которые под временной администрацией. Я думаю, что и другие люди поступят также. Ведь самое главное, чем должен обладать банк (естественно, при безупречной организации своей работы - как необходимое условие) - так это безупречной репутацией. А если репутация подмочена, вкладчики туда уже не пойдут никогда, пусть не питает иллюзий и не дезинформирует людей.
Gelen _ 22.04.2009 23:40
Знакомая схема - еще не забылось банкротство банка "Украина" в конце 1990-х.
Тогда, помнится, членом наблюдательного совета банка и главой НБУ был В.Ющенко...
antonioZ _ 22.04.2009 23:35
та верталися депозити... тільки своїм спочатку.


Загрузка...
 
© 2005-2010, Економічна правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".
weblog.com.ua