Українська правда
PDA     RSS     Архів
Поштова розсилка:
Пошук:
Замовити розсилку
Знайти
Економічна правда
  Четвер, 18 березня 2010, останнє оновлення: 2 хвилини тому
Коментарі до публікації

Нацбанк сказав про уряд все


Коментарі
V_G_ _ 20.11.2008 00:38
на rpalyvoda _ 19.11.2008 20:25

Рік назад
5070грн=$1000
******
гривневий депозит ~17%
5070+17%=5931
5931=$989 (1$=6,00грн)
======
Дохід у гривні 17%
або
Втрати у $ 1,1%


******
Доларовий депозит - 10%
$1000+10%=$1100
$1100=6380 (1$=5,80грн)
======
Дохід у $ = 10%
або
Дохід у гривні 25,8%

Повна дискредитація гривні.
За це треба відповідати.
rpalyvoda _ 19.11.2008 20:25
За что Стельмах так поступил с украинцами?
На 01.10.2008 наши граждане держали в банках 61,3% средств в гривне. А это 123 млрд.грн.
И большая часть - это срочные депозиты (общая доля срочных средств - 78,7%. от общей суммы).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
В мене теж особисто є депозити в гривнях. Так, мені прикро, так я на девальвації втратив. Але з іншого боку гривня девальвувала реально на 20% (з 5.05 до 6), а ставка по депозитах була теж порядку 15-20% річних. Тобто той, хто поклав рік тому еквівалент $1.000 в банк, зараз отримає на руки ті ж $1.000.
Нічого не заробив, але ж нічого, богу дякувати, і не програв. Зате в попередні роки все було Ок. Хто не ризикує, той не п"є шампанського.
V_G_ _ 19.11.2008 18:36
За что Стельмах так поступил с украинцами?
На 01.10.2008 наши граждане держали в банках 61,3% средств в гривне. А это 123 млрд.грн.
И большая часть - это срочные депозиты (общая доля срочных средств - 78,7%. от общей суммы).
V_G_ _ 19.11.2008 17:24
rpalyvoda _ 19.11.2008 13:35
16/12/2004.
В спасении банковской системы большая заслуга и Яценюка.
Что происходит сейчас?
rpalyvoda _ 19.11.2008 13:35
V_G_ _ 19.11.2008 12:25

Був, він повернувся під час помаранчевої революції якраз в найскладніший момент для банківської системи.
V_G_ _ 19.11.2008 12:25
rpalyvoda _ 19.11.2008 11:31
У 2004р. не Стельмах був головою НБУ.
А голова тодішнього НБУ виявився просто нездатним. Просто його рівень некомпетентності нижче цієї посади.
Ставка рефінансування - один із чинників інфляційних очікувань. Але вона в свою чергу повязана з рівнем інфляції.
rpalyvoda _ 19.11.2008 11:31
V_G_ _ 19.11.2008 11:20
На rpalyvoda _ 19.11.2008 11:13
В багатьох випадках так.
-----------------------------------------------------------------
Ну, то ми згодні, що проблеми в Україні не від ставки рефінансування НБУ, а структурні: коропція, неефективна і некомпетентна влада на місцях і в центрі, паршива інфраструктура (а якщо на інфраструктуру і виділяють якісь гроші, замість того, щоб щось зробити добре, роблять казна-як, і розкрадають всі гроші). Я вже не кажу про освіту чи охорону здоров"я (які вже доживають останній ресурс, який в них був ще з рад. часів - а що буде далі, страшно подумати).
Стельмах в цих умовах зумів уберегти банківську систему в 2004 році, і зараз вбереже. І монетарні показники (за винатком іфляції) не такі вже й погані. Що девальвація - ну це буває. Це ринок. Євро теж ось на 20% впало. І рубль теж обвалився.
V_G_ _ 19.11.2008 11:20
На rpalyvoda _ 19.11.2008 11:13
В багатьох випадках так.
rpalyvoda _ 19.11.2008 11:13
V_G_ _ 19.11.2008 09:26
На rpalyvoda _ 19.11.2008 01:59
Власники великого бізнесу (опускаємо період накопичення капіталу) самі і через своїх представників у ВР зробили податкове законодавство одним із гірших у світі. Те, що на протязі 17 років вони тільки і доять бюджет (то пільги, то дотації,, то особливі закони), свідчить, що ніякі вони не успішні менеджери, а прості казнокради.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Згоден!
Тільки треба бути трохи конкретнішим і казати: "ПР, НУНС, БЮТ іт.д." свідомо шкодили цій країні, а всі уряди (чи то Януковича, чи Тимошенко) - реалізовували завідома шкідливу фіскальну політику. Як наслідок - сьогодні економіка в д*пі.
V_G_ _ 19.11.2008 09:26
На rpalyvoda _ 19.11.2008 01:59
Власники великого бізнесу (опускаємо період накопичення капіталу) самі і через своїх представників у ВР зробили податкове законодавство одним із гірших у світі. Те, що на протязі 17 років вони тільки і доять бюджет (то пільги, то дотації,, то особливі закони), свідчить, що ніякі вони не успішні менеджери, а прості казнокради.
15% withholding.tax вони перенесли і на дивіденди по привілейованим акціям з віднесенням їх на валові витрати, зменшивши, фактично, для себе ставку податку на прибуток з 25% до 15%.
V_G_ _ 19.11.2008 09:04
На rpalyvoda _ 19.11.2008 01:38
Дурниці (кроки, які помилково чи заплановано могли зашкодити Україні), були зупинені Президентом.
А от чи все, що зупинено, зупинено на благо?

Які в кінцевому результаті дурниці уряду ЮВ реалізовані?
Що витворив НБУ в кінці серпня - жовтні 2008р. видно кожному. І в листопаді це продовжується.
А інфляцію спишуть на Тимошенко.
Тільки от є Конституція, і є Закон України "Про Національний банк України".
І там чітко записано, чим повинен займатися НБУ.
А як він з цим справляється починаючи з 2003 року, ми бачимо.
rpalyvoda _ 19.11.2008 01:59
то V_G_

А що іноземні інвестори йшли в український банківський сектор, то звісно, що не просто так, а щоб заробити. З Чи вони мали благодійністю займатися? ;о))))
15% - якщо мова йде про withholding tax - то це далеко не податковий рай. Є країни в Європі, де значно менше.
А що великі компанії змушені вигадуваті усілякі схеми оптимізації податку на прибуток, то може це не тому, що ці компанії погані, і взагалі, врєдітєлі, а тому, що заробляти гроші - це єдина мета приватного бізнесу, а в Україні податкова система така, що до цього
а) спонукає
б) дозволяє
rpalyvoda _ 19.11.2008 01:38
то V_G_

Я згоден що є вина Нацбанку в ситуації, яка склалася в Україні на ринку споживчого і іпотечного кредитування. Бо треба було це діло блокувати через норми резервування і тд е 2 роки тому
Але по-перше, Стельмах же не стояв з автоматом і не примушува нікого позичати гроші під нерухомість на 25 років під 20% річних.
По-друге, якби тільки Нацбанк спробував хоча б ще півроку тому прикрутити гайки, я уявляю, скільки шуму би піднялося. Мовляв, клятий Стельмах не дає маленькому українцю здійснити його маленьку українську мрію (залізти в борг, і потім все життя гарувати, щоб той борг віддати).
А по-третє, нижче деякі хвахівці від економіки і від штабу БЮТ стверджували якраз зворотнє, і дискусія йшла про це (що треба робити номінальну відсоткову ставку 0% - а при тій інфляції, що є, це означає реальну ставку -25%, щось подібне хіба в Зімбабве практикували).

Хоча я згоден, що Нацбанк глупостей теж наробив. Просто його дурниці не зрівняти з тим, що витворяв уряд ЮВ
V_G_ _ 19.11.2008 00:47
rpalyvoda _ 18.11.2008 23:48 написав(ла)
"І в цій системі Нацбанк - попри всі його недоліки - це єдиний більш-менш ефективний орган державної влади, який працює не тільки з метою вкрасти побільше. І ефективність Нацбанка як регулятора має суто об"ективну оцінку у вигляді мільярдів інвестицій, котрі отримав наш банківський сектор від провідних світових банків. Жоден інший сектро укр. економіки не був таким успішним."
Просто зміни 2003р. до нашого податкового законодавства дозволяють власникам дуже великих капіталів отримувати надприбутки, майже не сплачуючи податків. У фінансовій сфері це легше всього. От "провідні світові банки" і стрижуть. Не під 4% ж давати кредит своїм співвітчизникам, сплачуючи при цьому до 40% з доходів. Краще під 20-80% сплачуючи 15% з доходу дурним українцям на покупку імпортної побутової техніки, яку як товарний кредит надають їх партнери. І про піраміди з житлом не забувайте.
V_G_ _ 19.11.2008 00:24
За весь 2008р. НБУ зробив лише один вірний крок - зменшення офіційного курсу гривні 22.05.2008. Але із запізненням, і на валюту гривні друкувати не треба було.
rpalyvoda _ 18.11.2008 23:48
А натомість в Україні зверху до низу прогнила вся система. Починаючи з таких-от студентів, як ти, котрі поступили за хабар, вчилися за хабар, і диплом за хабар отримали. І закінчуючи керівництвом країни. А потім, щоб хоч якось заробити на красиве життя (бо ж робити не хочеться, але гарно жити - ще й як), ідуть працювати в штаби БЮТ і заливають весь інтернет плодами свого куцого інтелекта.

І в цій системі Нацбанк - попри всі його недоліки - це єдиний більш-менш ефективний орган державної влади, який працює не тільки з метою вкрасти побільше. І ефективність Нацбанка як регулятора має суто об"ективну оцінку у вигляді мільярдів інвестицій, котрі отримав наш банківський сектор від провідних світових банків. Жоден інший сектро укр. економіки не був таким успішним.
rpalyvoda _ 18.11.2008 23:40
Пропоную юзвера zilwowa висунути на Нобелівську премію з економіки. За революцію в економічній думці.

Оскільки тебе в університеті нічого не навчили, а диплом таки продали, я не сподіватимусь, що ти знаєш, що є політика монетарна, а є політика фіскальна. Нацбанк - як будь-який інший центральний банк, відповідає лише за монетарну політику. А за фіскальну - уряд. Кредит в економіці україни був доступний, але тільки йшов на поточне споживання (всі ці авто-, споживчі кредити і т.д.). А реальний сектор загнувся під тягарем
а) податків (причому не стільки ставок, хоч вони і високі, як самого складності процесу°
б) корупції
За останні 2 пункти відповідає уряд. І Тимошенко і Ющенко разом просрали шанс на радикальні і структурні зміни. Саакашвілі в Грузії провів ці реформи, і зараз - це країна, де ДАІ не бере хабарів. Де в столиці сучасний аеропорт (а не Бориспіль). Де будувалися сучасні і якісні дороги, але при цьому не розкрадалися мільярди.
rpalyvoda _ 18.11.2008 23:29
test
zilwowa _ 17.11.2008 21:33
До hama _ 17.11.2008 17:06
для zilvova.....

.....потрібно обовязково добавляти ЗА ІНШИХ НЕЗМІННИХ УМОВ...."

Керуючись логікою Shooter, НБУ у квітні мав не на 2% підняти ставку рефінансyваня (а це всьго лиш +20%), а у 2 рази..., нібито для "суреррадикального подолання інфляції раз і назавжди". Тоді б у нас значно раніше припинилося усіляке виробництво і торгівля, а ціни на жалюгідні залишки товарів зросли б на величину, про яку можна лише гадати на кофейній гущі ... Тому Ваш висновок, що збільшення облікової ставки направлене на зменшення ділової активності, є дуже точним. Але не треба говорити про "попередження перегріву економіки" в цьому контексті, та ще й прив"язувати це до урожаю-2008.... Якщо Бог дав хороший урожай, а перед тим за тривалий час урядовці (не Тимошенко, звичайно, бо часу не доста...) винищили поголів"я худоби (створивши відповідні умови...), і нем кому той урожай споживати..., то про який перегрів економіки може йти мова...? Тільки про Божу ласку..., а не НБУ
andry_mv _ 17.11.2008 18:03
Для zilwowa _ 16.11.2008 21:50
Полностью вогласен с Вами. То, что сейчас "умный" нацбанк придерживает гривну и выдает комбанкам под 26% годовых, лучшим способом охладить (читай "загнать в кризис") реальную экономику не назовешь. Как может предприятие развиваться, если кредиты не то что дорогие, их вообще не выдают! И вообще, нечего было Президенту заводиться в перевыборами - олигархи не начали бы выводить валюту под выборы. А еще НБУ должен был дать в закрытом режиме Нефтегазу купить доллары и не раскачивать (в угоду тому же Президенту) лодку.


Загрузка...
Найголовніше на УП
 
© 2005-2009, Економічна правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".
weblog.com.ua