Українська правда
PDA     RSS     Архів
Поштова розсилка:
Пошук:
Замовити розсилку
Знайти
Економічна правда
  Четвер, 8 січня 2009, останнє оновлення: 10 годин 2 хвилини тому
Коментарі
13м _ 19.08.2008 23:28
Unique _ 03.08.2008 17:2
Вместо того, что бы умничать о "законах" рынках (все это действует только тогда, когда деньги подтверждены товаром), подумайте о том, что произойдет, если эти поправки примут! За 3-4 месяца оставшегося года (читаем в последние 1-2 месяцф особенно в регионах) необходимо (именно необходимо, потому, как гос. организации, не использовавшие полученные деньги не такуюже сумму будут лишены финансирования в следующем году) дополнительно потратить около 25 млрд. грн. Это не просто подогреет инфляцию, а даст дополнительный стимул для коррупции. Поддерживаю автора в том, что этот бюджет необходимо оставить профицитным и подумать о новом, 2009 г. бюджете (над которым уже должно работать правительство и 1 октября представитьв ВРУ)
Unique _ 03.08.2008 17:22
zhumak _ 24.07.2008 14:50
Чому ж не сподобається ?
Дуже навіть подобається безпорадність та примітив статті : підвищення соціальних стандартів населення України до рівня ринкових цін на товари і послуги, які вже давно мають в Україні місце бути - це основне і найважливіше завдання уряду неклептоманів. Підвищення ж покупної спроможності населення неминуче провокує зростання пропозиції цих товарів та послуг: населення інвестує свої кошти саме в споживчий ринок, клептомани - в офшори.Зростання пропозиції неминуче збільшенням виробництва та імпорту, який загрожує штучним монополіям клептоманів.
І клептоманам нічого не залишається, як тільки уповати на інфляцію, посуху, атомну війну чи епідемію холєри...
Дурень думкою багатіє.Соціальних виплат не можуть вплинути на інфляцію через їх розміри. А клептомани не можуть втриматися при владі без тупих лохів. На яких і розрахована ця тупа стаття...
Gurza _ 25.07.2008 15:01
///// шановний навчіться користуватися якоюсь мовою, або українською, або російською, але не користуйтесь примітивним суржиком. Складно вас назвати після цього освідченою людиною
Вас теж! "освідченою людиною" - ОСВІЧЕНОЮ!!!
Gurza _ 25.07.2008 15:01
///// шановний навчіться користуватися якоюсь мовою, або українською, або російською, але не користуйтесь примітивним суржиком. Складно вас назвати після цього освідченою людиною
Вас теж! "освідченою людиною" - ОСВІЧЕНОЮ!!!
zhumak _ 24.07.2008 14:50
Полностью согласен с автором.
Очень разумно и аргументировано.
Спасибо.
Другое дело, что юлефанам, конечно, не понравится.
1111 _ 23.07.2008 16:04
ghbdtn
mrs-K _ 23.07.2008 15:19
Дивно, що статті такого рівня публкуються на сторінці з назвою "Економічна правда" . Автор пише: "В результаті, роботи, згідно із затвердженими програмами виконуються тільки з другого півріччя. Що ж відбудеться, якщо бажані гроші галузі отримають лише восени? Виникає ситуація, коли гроші мають бути витрачені за дуже короткий термін. Сподіватися на те, що вони будуть використані раціонально, не доводиться." Та не чекають будівельники поки їм виплатять гроші. Якщо вони виграють тендер, то починають будувати або за власний кошт, або беруть кредити. З свого досвіду знаю, що навіть затверджена державна програма часто починає фінансуватись (особливо це стосується наукових програм), у кращому випадку, з третього кварталу. А виконувати їх починають з початку року.
Ну скільки можна репетувати про інфляцію на фоні фактичного її зниження. От минулого року у цей час вона вперше за останні роки була на рівні 2% і щось я не пам"ятаю, щоб так галасували.
DON_VOVAN_ _ 23.07.2008 14:40
Бред
Sergio_S _ 23.07.2008 13:16
Созидатель _ 23.07.2008 12:48
"Любые существенные изменения в систему формирования и распоряжения бюджетом страны будут встречать сопротивление олигархов независимо от списка полит силы, которая привела этого олигарха к управлению этой системой" - согласен. Исходя из этого Тимошенко в непринятии изменений бюджета должна обвинять не ВР в целом, не оппозицию, а именно олигархов и проплаченных ими депутатских групп в составе БЮТ (большинство) и НУНС. А то уважаемый Ф-Всеволод, введенный в заблуждение описанным мною _ 23.07.2008 12:09 нонсенсами считает, что у нас у власти находится оппозиция и только премьер - Тимошенко.
Созидатель _ 23.07.2008 12:48
Sergio_S _ 23.07.2008 12:09
Любые существенные изменения в систему формирования и распоряжения бюджетом страны будут встречать сопротивление олигархов независимо от списка полит силы, которая привела этого олигарха к управлению этой системой.
Кроме того, помимо непосредственных материальных интересов бизнесменов от политики, есть интересы еще более крутого бизнеса - политики.
Любой успех конкурента в борьбе за избирателя - фактор "потемнения" в глазах, "помутнения рассудка" и т.д.
В этот момент не до здравого смысла. Готов бензином тушить пожар.
Так проявляется уровень политика. Точнее сказать - способность претендента быть успешным политиком.
Созидатель _ 23.07.2008 12:27
YLIANA _ 23.07.2008 11:52
Мабуть кондиціонер відсутній. Спекотно. Марення. Хвороблива фантазія.
Sergio_S _ 23.07.2008 12:09
Лучше бы Павленко рассказал, сколько отката он запросил с тайванцев, что те настолько "охренели" и уперлись рогом, отказавшись платить. Ладно, не суть.
Я не буду спорить, что лучше - дать людям дополнительно деньги и получить доп. толчок инфляции или не давать и, соответственно, немного придержать инфляцию. Не буду также спорить о причинно-следственной связи этих процессов.
Но есть вопрос, который почему-то не хотят замечать. Представители каких политсил в КМ? Правильно, БЮТ и НУНС, то есть ПРЕДСТАВИТЕЛИ ПАРЛАМЕНТСКОГО БОЛЬШИНСТВА! Нонсенс! Кабмин обвиняет ВР в непринятии изменений в бюджет, т.е. обвиняет САМИХ СЕБЯ!!! Еще один нонсенс - представители коалиции блокирую работу ВР - вместо того, чтобы ПОЛЬЗУЯСЬ СВОИМ БОЛЬШИНСТВОМ в ВР проголосовать за те законы, которые считают необходимыми для страны. Как это понимать???
YLIANA _ 23.07.2008 11:52
Провал бюджету який відбувся в ВР, це була ретельно запланована акція від Тимошенко якій не потрібен він, адже тоді вона не буде мати тих грошей які має сьогодні для дерибану. А суть полягала в тому що вона не враховує поправки Президента і на 100% не приймає бюджет, бо НУНС - за Ющенка.
Созидатель _ 23.07.2008 11:02
Ф-Всеволод _ 23.07.2008 10:53 + 5 баллов
fop _ 23.07.2008 10:58
Авто заангажований. Як завжди на Правді друкують лише тих, хто пише, що все буде пагано. Для цього вони і відробляють американські гроші . Це зрозуміло.
Але цей автор-............Ось не каже що робити.
З одного боку заробили гроші. Це добре. (Чи Задніпрянський-Задунайський теж не погоджується з цим?). І що не треба їх витрачати? Що у нас люди шикують і економіка найкраща у світі? Ач Задніпрянський кричить, що тоді інфляція буде. Так какого хе ... ти мовчишь і не кажеш що робити? Ти партизан хренов.
СКАЖИ, ЩО ТРЕБА РОБИТИ В ТАКІЙ СИТУАЦІЇ, ЧИ МОВЧИ ЯК ДЕБІЛ, А ми вже покритикуємо. ТЕБЕ покритикуємо. Там буде все про інфляцію і про неіноваційність чи занадто іноваційність, щось знайдемо.
Ф-Всеволод _ 23.07.2008 10:53
sysos _ 23.07.2008 09:38
Господин балбес, да работайте хоть где угодно, но, прежде чем употреблять по делу и не по делу слово популизм, проявите любознательность и узнайте, что это слово означает. А то вякаете тут, ну чисто как Мыкола Янович - популизм, популизм. Может вам это слово нравится тем, что похоже на слово попа?
Ф-Всеволод _ 23.07.2008 10:53
sysos _ 23.07.2008 09:38
Господин балбес, да работайте хоть где угодно, но, прежде чем употреблять по делу и не по делу слово популизм, проявите любознательность и узнайте, что это слово означает. А то вякаете тут, ну чисто как Мыкола Янович - популизм, популизм. Может вам это слово нравится тем, что похоже на слово попа?
Созидатель _ 23.07.2008 10:43
sysos _ 23.07.2008 09:38
1. "Добавок" к бюджету это и есть результат того, что заставляют платить налоги независимо от формы собственности хозяйствующих субъектов. Это что бы за иностранную фирму не обидно было;
2. Реализация принципа "все хозяйствующие субъкты равны перед законом" (см п.1) позволит создать рынок, который не будет трясти от повышения выплат на уровне западных. Это что бы твои товарищи (если они у тебя есть) - не сотрудники твоей фирмы - могли жить заслуженно достойно;
3. Иностранной фирме не повезло, если такие истерики, как ты, на нее работают. Советую обратить внимание на свое здоровье.
zyl _ 23.07.2008 10:25
sysos,
якщо все так погано в цій країні, то що ви тут робите? Вона така, яка є і кожен вносить свій внесок в її життя, і навіть ви. "Страна дебілів", "налоги": шановний навчіться користуватися якоюсь мовою, або українською, або російською, але не користуйтесь примітивним суржиком. Складно вас назвати після цього освідченою людиною
sysos _ 23.07.2008 10:06
Hibernate

Мені заважають жити такі ідоти, як ти! Страна дебілів, 70 % алкашів, сидять під забгором, бухають і кричать, який поганий уряд, яка погана Юля, не дає сто гивенб на дві бутилки горілки! Замість того, щоб встати і піти нормально працювати, заробляти гроші!
Найголовніше на УП
 
© 2005-2008, Економічна правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".