Українська правда
PDA     RSS     Архів
Поштова розсилка:
Пошук:
Замовити розсилку
Знайти
Економічна правда
  Понеділок, 1 грудня 2008, останнє оновлення: 33 хвилини тому
Коментарі
Vova _ 07.05.2008 12:36
Те, що на теличку можна отримати дотації в 1000 грн, то трохи загнули - вона максимум 200 кг важити може, а це 400 грн дотації. Я сам живу на селі і дійсно багато людей не знають про дотації. Але певні совісні скупники виробляють для селян такі квитанції самі і це спрощує отрмання селянам, які "ліво" здають худобу, отрмання дотацій. ЩОдо того, що ця худоба не сертифікована - то це смішно звучить. Теличка, вирощена в Карпатах, то вам не австралійський генний можифікат.
DyadyukS _ 24.04.2008 22:22
Те,що село сьогодні вимирає-це факт.На це є кілька об"єктивних причин:1)вимирання села -це природній процес,через який пройшли майже всі європейські країни,а в нас він був штучно зупинений більшовиками;2)те,що штучне рано чи пізно викликає підсвідому відразу,від якої з часом хочеш втекти,в результаті відбувся масовий відтік людських ресурсів;3)будь-яке село,тим більше українське,потребує колосальних фізичних затрат,а наші люди не хочуть робити,а тим більше робити задарма.Стосовно дотацій,то їх отримують, як правило,крупні с-г підприємства
Kartkozak _ 24.04.2008 21:46
А не треба дивуватися. Тим більше, коли сам Ющ розвалив агробанк "Україна", який фактично утримували селяни та держава для селян. Потім цей ющ ще обіців... "безпроцентні кредити селу". Внаслідок цих дій село користується фінансовою та технічною підтримкою закордонних буржуїв, а Ющ та іже з ними базікають нам про погане фінансування агросектора. Бізікають про очі, а поза очі тримали квоту на експорт агропродукції і дотрималися аж поки всі у світі зробили свій бізнес. Лише після цього ці козли "скасували" квоти.
Сеня_ _ 24.04.2008 15:40
Ф-Всеволод _ 24.04.2008 15:28
Ось _ 23.04.2008 12:56
Я не потомок бидла, а свідомих українців.

По твоїй роботі і дописах тут, я б не сказав. І додам: бидлом лише било може називати.
Сеня_ _ 24.04.2008 15:40
Ф-Всеволод _ 24.04.2008 15:28
Ось _ 23.04.2008 12:56
Я не потомок бидла, а свідомих українців.

По твоїй роботі і дописах тут, я б не сказав. І додам: бидлом лише било може називати.
Ф-Всеволод _ 24.04.2008 15:28
Ось _ 23.04.2008 12:56
А ви моїх покійних батьків не чіпайте та читайте уважно, як я відношусь до тих, що пережили революції, війни і Голодомори. Мої покійні батьки пережили, але вони ніколи нікого не розкуркулювали і не засідали в комбєдах, не писали доноси на сусідів і коли здох Сталін, то вони раділи, а бидло плакало. Я не потомок бидла, а свідомих українців.
Сеня_ _ 23.04.2008 20:50
Istina-Ira _
Вы не хотите ли сказать, что она тысяч 150 кладет себе в карман? :) насмешили! а вот единственный вывод, который лично я для себя сделала, так это о необходимости пропагандистской работы на селе. Люди не знают о чем имеют право! Так позаботтесь об этом, господа интересно пишущие журналисты!

Підтримую на всі 100 %
Сеня_ _ 23.04.2008 20:49
Istina-Ira _
Вы не хотите ли сказать, что она тысяч 150 кладет себе в карман? :) насмешили! а вот единственный вывод, который лично я для себя сделала, так это о необходимости пропагандистской работы на селе. Люди не знают о чем имеют право! Так позаботтесь об этом, господа интересно пишущие журналисты!

Підтримую на всі 100 %
Сеня_ _ 23.04.2008 20:49
Istina-Ira _
Вы не хотите ли сказать, что она тысяч 150 кладет себе в карман? :) насмешили! а вот единственный вывод, который лично я для себя сделала, так это о необходимости пропагандистской работы на селе. Люди не знают о чем имеют право! Так позаботтесь об этом, господа интересно пишущие журналисты!

Підтримую на всі 100 %
Istina-Ira _ 23.04.2008 16:52
Статья супер! Люблю еще раз и еще раз осозновать, что украинцы - люди очень разумные, померкованные и знающие, з якого карману вытягты гроши. Но! позвольте! При чем здесь Тимошенко? Давай вы еще Ющенко сюда припишите! Коррупционные схемы разбазаривания бюджетных средств созданы за несколько лет до премьерства ЮВТ! Ставлю ей огромный плюс за её антикоррупционные программы! Вы не хотите ли сказать, что она тысяч 150 кладет себе в карман? :) насмешили! а вот единственный вывод, который лично я для себя сделала, так это о необходимости пропагандистской работы на селе. Люди не знают о чем имеют право! Так позаботтесь об этом, господа интересно пишущие журналисты!
Сеня_ _ 23.04.2008 14:17
Абсолютно згоден з Ф-Всеволод'ом. Ціни на харчі у нас високі не через об'єктивні економічні чинники, а через корупцію і через засилля посередника. І стан сучасного села змальовано дуже точно. Села як такого немає. Воно наполовину вимерло, наполовину деградувало. Завдяки роботі уряду і безпосередньо Тимошеенко.
Ось _ 23.04.2008 12:56
До Ф-Всеволод _
Ви з села?
Я вражений.
Так оце Ви про своїх батьків та сусідів написали " тупі алкоголіки, що мало чим від свиней відрізняється" ?
тібурон _ 23.04.2008 12:40
Абсолютно згоден з Ф-Всеволод'ом. Ціни на харчі у нас високі не через об'єктивні економічні чинники, а через корупцію і через засилля посередника. І стан сучасного села змальовано дуже точно. Села як такого немає. Воно наполовину вимерло, наполовину деградувало.
Ф-Всеволод _ 23.04.2008 12:40
Останній мій допис для Ось _ 23.04.2008 10:00.

До речі, до 18 років я жив в селі і паралельно з навчанням сажав на городі з усією сім*єю картоплю, обробляв її та копав, доглядав за коровами, свинями, індиками та іншою живністю. Закінчив 11 класів і за роботу в шкільній виробничій бригаді навітьодержав посвідчення механізатора-рільника широкого профілю. Керувати трактором і запрягати коней можу навіть тепер. При необхідності можу забити свиню і обробити тушу, хоч дуже не любив і не люблю це робити.
Так що не треба мені замилювати очі про село. Природний та штучний (головним чином) відбір при Совку на селі був , що оставалисьь там самі дурніші та пришелепкуваті. От і маємо "виробника"...
Ф-Всеволод _ 23.04.2008 12:29
Шановний, що ви мені тут байки розповідаєте! Ви порівняйте собівартість 1кг. свинини в Німеччині і в нас без дотацій і з дотаціями. Хоч так, хоч так в нас в декілька разів менше буде навіть при технологіях пердячого пару на нашому селі. Фермер в Німеччині і з дотаціями має майже нульову рентабельність. А наші срані товаровиробники? Їм що давай дотації, що не давай, то при дефіциті споживання в 40%% вони будуть гилити ціну до неба. І будутьлюди купляти, бо не вегетаріанці ж усі. І цей "вітчизняний товаровиробник" таки тупий алкоголік, що мало чим від свиней відрізняється. Це незаперечний факт. І не треба мені вішати спагетті на вуха, що хтось мене годує. Моя сім*я має такий місячний дохід, що спокійно прожила б десь і в Німеччині. Це такі як ви готові для "захисту національного (недолугого) виробника" в кількості декілька сот тисяч закрити кордони і заморити інші 47 міліонів, що хочуть харчуватись за помірними цінами. Кордони відкрийте, мерзотники, для доступу товарів.
Сеня_ _ 23.04.2008 12:18
Як би не було, а БЮТ зміг відмити ще трохи грошиків на передвиборчу компанію.
Ось _ 23.04.2008 10:00
До Ф-Всеволод
У Європі ціна на м'ясо нижча, бо дотації йдуть. Побачили б Ви справжню ціну на їхнє м'ясо, як би вони давли дотації стільки, скільки на ш Уряд. І ціни низькі на яке м'ясо? - на те що вирощено за найнижчими стандартами - суцільна хімія і анаболіки, а натуральне м'ясо у тій же Німеччині коштує дорожче ніж у нас.
В усьому цивілізованому світі дають дотації селу, фермерам, агрокомплексам і т.д. У ЄС основні суперечки саме про розмір державних дотацій у агросектор. Україна з великим трудом добилася від СОТ згоди на державну допомогу селу, а Уряд валить все, що можна і неможна заради виконання популістських гасел і, посуті, підкупу електорату. Почитайте статті хоч би на цій же ЕП http://www.epravda.com.ua/publications/480c4ed7edee9
А про людей, котрих Ви обзиваєте "тупими алкоголіками, що мало чим від свиней відрізняються" - якби не вони, ми б уже давно з голоду поздихали, бо такі як Ви - витончені культурні горожани - навряд чи змоглиби виростити бодай відро картоплі
Ф-Всеволод _ 23.04.2008 09:14
Шановні, а Ви статтю читали?
Та з такою еконгомією коштів худобу просто почнуть масово різати і яка буде ціна м'яса наступного року?

Підлим не треба бути і не треба пудрити людям мізки!
Нашому тваринництву скільки грошей не дай, а ціна на м*ясо все одно буде бульша ніж в Евросоюзі (при їх і наших доходах на душу!!!). Хто буде ту свинину, чи телятину вирощувати? Наші тупі сільскі алкоголіки, що мало чим відрізняються від свиней? Ви б з*їздили в Голландію, якщо змога є, та подивились як хазяйнують тамтешні фермери. Ч в Баварі. Ба, та навіть в Польшу!
Чтого ж ви не кажете, що дефіцит м*яса в країні по наукових нормах харчування до 40%%, а уряду не дають можливості безмитно і без квот покривати цей дефіцит? Турбота про "національного виробника"? Та нехай він здохне такий виробник! Пішов він у жопу! Чого це держава повинна турбуватись про декілька сот тисяч недолугих виробників м*яса, а не про 47.000.000 споживачі?
Ф-Всеволод _ 23.04.2008 09:01
В Європейському союзі дотації с/г даються не для того, щоб якось існували фермери, а для того, щоб ціни на продукцію с/г, на харчі були доступними будь якій людині, навіть тому, хто отримує тільки соціал. А в нас? Ці падлюки водатурські, разом з посередниками міх селянином та споживачем луплять роздрібні ціни з споживача на рівні європейських і ще й кричать, що їм дотації потрібні. А собівартість в них теж європейська? Свинособаки вони! Грошей їм... Розтопленого свинцю в зажерливі пащі!
Моя б воля, відкрив би кордони для польських фермерів, литовських, латвійських. Нагодували б населення, 100% впевнений, дешевше і якісніше, ніж наші недобитки.
Ф-Всеволод _ 23.04.2008 08:54
Ось _ 23.04.2008 06:53

Скільки я себе пам*ятаю, то чую одне й те саме. Тобто істеричні крики: "Дайте селу гроші!!!" Верещали при Совку, верещать і тепер. Пам*ятаю, скільки млрд. совіцьких рублів боргу колгоспів перед бюджетом було списано в 70-х - 80-х роках не рахуючи прямих дотацій, що не повертались. А толку?! Хто знає дійсний стан нашого села, той ясно уявляє собі, що там за роки совітів не осталось справжніх хазяїв землі, а одні рештки дітей Голодоморів, їх онуки, потомки люмпенів з комбєдів та інші, в яких скільки не вливай фінансів, а толку ніякого. Нема хазяїна на землі! Є нещасні старенькі, що чудом вижили та безпросвітній тупий люмпен, злодійкуватий, неосвічений, неохайний, вічно п*яний та по звірячому жорстокий. Чи хтось вважає хазяями суперзлодіїв типу миколаївського Водатурського з його Нібулоном? Оце цьому гаду давати дотації, щоб рентабельність зашкалювала?
Найголовніше на УП
 
© 2005-2008, Економічна правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".