"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Що вдалося лідеру логістики України за 15 років: ювілей Ін Тайм

Що вдалося лідеру логістики України за 15 років: ювілей Ін Тайм

Четвер, 1 червня 2017, 12:00 -
31 травня логістичному оператору України, великому гравцеві ринку виповнилось 15 років. Що вдалося із задуманого здійснити компанії за 15-річний період роботи на ринку і над чим зараз працює компанія, які плани і перспективи розвитку. Про все це Економічна правда поговорила з генеральним директором Ін Тайм Сергієм Грачовим

Економічна правда проаналізувала роботу компанії на ринку, оцінила сьогоднішні можливості і дізналася секрети унікальних сервісів, які зараз пропонує Ін Тайм.

Компанія Ін Тайм заявила про себе ще в 2002 р. У той період ринок тільки формувався. Потреба в оперативній доставці існувала завжди. Молодий підприємець із Запоріжжя Сергій Грачов разом з однодумцями вирішив реалізувати ідею, в успіху якої вони навіть не сумнівалися. Все починалося з перевезення різних збірних вантажів. Примітним є те, що саме ідеологія того, з чого починалася реалізація створення Ін Тайм - оперативна доставка є трендом на сьогоднішній день.

Сергію Володимировичу, сьогодні компанії Ін Тайм виповнюється 15 років. У її витоків в уже далекому 2002 р. стояли Ви. Як відбувалось становлення компанії?

Перш за все, сформувався повноцінний конкурентний ринок експрес-доставки - інноваційний, динамічний, який використовує новітні інформаційні технології.

Реклама:

Ми з'явилися на ринку в самому початку його формування, певний період займали абсолютні лідерські позиції. Наша конкурентна перевага була в тому, що ми доставляли вантаж в потрібне місце в потрібний час.

Перші два відділення були відкриті в Запоріжжі та Києві. А потім ми діяли за класичною схемою розвитку регіонів: спочатку наші представництва з'явилися в містах-мільйонниках, потім в обласних, районних центрах. За перші шість років роботи (2002 - 2008 рр.) ми відкрили понад 70 філій в 63 містах України, в тому числі і за допомогою франчайзингу.

Сергій Грачов
Сергій Грачов

Що компанії Ін Тайм приніс ребрендинг? З якою метою він проводився і як оцінюєте результати?

Ми є піонерами на ринку експрес-логістики України. Ми розуміємо той момент, що клієнтоорієнтована компанія в результаті свого розвитку повинна видозмінюватися за всіма параметрами, не тільки зовні, а й внутрішньо – і це найважливіше для клієнта. Мова йде про зміну бізнес-процесів, реалізація яких вимагає повну модифікацію існуючої IT та логістичної інфраструктури.

Ми орієнтуємося на світові тенденції, які і впроваджуємо в Ін Тайм. Зараз, на додаток до ключових компетенцій компанії по доставці великих вантажів, ми активно розвиваємо сервіси доставки відправлень до 31 кг, повністю перезапускаємо сервіс доставки до дверей. За останній рік в результаті розпочатого ребрендингу ми стали розвиватися динамічніше, вивели на ринок нові послуги, продукти, зробили конкурентоспроможними і привабливими для кінцевого споживача тарифи. І, звичайно, згідно зі стратегією розвитку велику увагу компанія приділяє поняттю "надійність".

Наскільки важливо великому гравцеві на логістичному ринку розвивати систему франчайзингу? І які плани Ін Тайм щодо розвитку партнерської мережі?

Звичайно, якщо ми проаналізуємо історії успіху багатьох транснаціональних сервісних та торговельних компаній, то багато хто з них, в силу специфіки бізнесу, звичайно, мали широку франчайзингову мережу. До побудови такої мережі ми прийшли в 2004 р. Необхідність в так званому масштабуванні бізнесу приходить тоді, коли потрібно розвивати компанію, а це означає, що потрібно шукати регіональних партнерів. Тому ми зверталися до власників складів, транспорту і пропонували їм залучити власні ж активи. Вони під нашою торговою маркою відкривали представництво, і таким чином всі партнери були у виграші.

Так, наприклад, в березні цього року компанія Ін Тайм презентувала оновлену систему розвитку франчайзингової мережі, що, у свою чергу, викликало інтерес у бізнес і журналістському середовищі.

Ми можемо навести багато прикладів вдалих взаємовигідних відносин зі своїми партнерами. Період окупності одного відділення в середньому становить від шести до дев’яти місяців. Франшиза Ін Тайм дає гарантію швидкої окупності, надається вся необхідна супровідна підтримка, навчання, технології.

Наскільки важливо приділяти увагу IT-інфраструктурі? Чи допомагає хороше програмне забезпечення утриманню існуючих і завоюванню нових клієнтів?

Для мене це одне з улюблених питань, адже першу освіту я отримав за фахом "інженер-системотехнік". Безумовно, фундаментом, на якому базується вся супровідна підтримка є впроваджувана в компанії IT-інфраструктура. Компанія за останні шість місяців впровадила ряд нових інформаційних систем, в тому числі від провідних світових виробників або побудованих на передових світових технологіях. Мета його впровадження одна: оперативна і якісна доставка, поліпшення роботи існуючих сервісів, запуск нових.

Так, першого березня цього року ми перевели бізнес-процеси департаменту продажів на рішення від SAP - CRM Сloud for Customer. Це перший проект впровадження хмарного рішення SAP CRM в Україні.

Ін Тайм продовжує повне оновлення своєї IT-інфраструктури, включаючи програмне забезпечення відділень, автоматизацію складів, розробку нових інтерфейсів взаємодії з клієнтами – сайт, мобільний додаток, особистий кабінет, API. У компанії йде процес розробки нових продуктів, елементів облікових систем на базі рішень від ще одного провідного постачальника - компанії Oracle.

Як компанія позиціонує себе в сегменті e-commerce?

Перспективу роботи в напрямку e-commerce я побачив ще три роки тому. Тоді і зародилася ідея створити унікальний сервіс адресної доставки ZRUCHNA в чіткі часові проміжки, які покупець обирає сам.

Сегмент електронної комерції в найближчі роки залишатиметься ключовим драйвером зростання ринку логістики і наша компанія готова запропонувати рішення, які допоможуть розвиватися і масштабуватися новим та існуючим проектам в e-commerce. Паралельно з доставкою ми надаємо послуги фулфілмент – комплектація, пакування та доставка відправлень, управління товарними запасами і складами інтернет-магазинів, організацією доставки на пряму від постачальника (drop shipping).

 

Сергію Володимировичу, що Ви можете розповісти про розвиток клієнтського сервісу на ринку e-commerce?

Вважаю, що завжди затребуваною на ринку буде та логістична компанія, яка надає сервіс, що буде відповідати вимогам клієнтів. Сьогодні вимоги до логіста одні, а через рік, наприклад, покупець буде вимагати інші, більш інноваційні сервіси.

Сервіси в логістиці змінюються настільки швидко, наскільки до цього готовий сам ринок. Потреби ринку диктуються кінцевими споживачами. Основою експрес-логістики є швидкість, надійність, клієнтоорієнтованість, гнучкість, доступна тарифна політика, а також ІТ-технології.

Півроку тому ми запустили новий сервіс адресної доставки для інтернет-магазинів - same-day (день в день) в двогодинні вікна ZRUCHNA.

ZRUCHNA надає можливість користувачеві інтернет-магазину вибрати товар, запланувати зручний інтервал часу доставки. Наприклад, на сьогодні з 14:00 до 16:00 і в цей же день в обраний часовий інтервал, ви отримаєте своє замовлення з інтернет-магазину. Ми змінюємо життя: не кур'єр управляє вашим часом – а ви самі!

Як компанія Ін Тайм розвиває зараз свій логістичний напрям?

Розвиток логістичної інфраструктури є однією з найважливіших стратегічних завдань компанії. Адже чим більше логістична компанія має сучасних транзитних складів і чим краще ці склади оснащені, тим коротше термін доставки посилки. Виробничі потужності таких складів дозволяють максимально швидко розвантажити і завантажити посилки та вантажі, забезпечити сортування і групування.

Ми продовжуємо реалізовувати план по перебудові та модернізації таких складів. Відкривши новий транзит в Дніпрі, ми втілили одну з масштабних цілей цього року, і тепер готові перевозити ще більше вантажів в найкоротші терміни.

Сьогодні Ін Тайм – відкрита для інновацій компанія, яка займає 2-е місце на ринку по мережі відділень серед приватних експрес-перевізників.

Ін Тайм адаптує успішний світовий досвід і пропонує на ринку послуги з доставки для B2B і B2C сегментів.

Компанія впроваджує нові IT-рішення, на основі яких пропонує логістичні послуги, що відповідають очікуванням найвибагливішого клієнта. Ми продовжимо відкривати нові транзитні склади, пропонувати нові унікальні сервіси та активно розвивати свою партнерську мережу.

До зустрічі в Ін Тайм!

Реклама: