Українська правда
Економічна правда

Коментарі — 17

fsl _ 15.12.2009 19:40
IP: 194.44.241.---
oi
tobiaz _ 09.12.2009 16:58
IP: 212.149.48.---
Сделано на Земле
Есть ли «национальность» у товаров?
http://www.chaskor.ru/article/sdelano_na_zemle_13218
VladimP _ 09.12.2009 13:19
IP: 93.73.148.---
piligrimvt _
Дивуюсь деяким дописувачам, які уявляють економіку в чисто натуральних категоріях.
Tobto valutu prosto nizvidku bude vziatu ... ne vaghko sobi uiavutu scho bude..
Ну, і що буде? Долар буде 10грн, експорт збільшиться, а імпорт зменшиться. Почнеться зростання. Як після 1998 року.
Unique _ 09.12.2009 09:12
IP: 95.134.123.---
VladimP _ 09.12.2009 00:59

От люмпен заради того й переворот в 1917-му робив, аби конкуренції уникнути.
І тепер всі совки закликають захищати вітчизняного виробника-олігарха, яий продає щурів за ціною свинини.
Тимошенко захищає споживача - їх більше.
Успіх виробника залежить від його перемоги у запеклій боротьбі за гаманці споживачів.
Це ж основна причини розвалу Союзу: відсутність приватної власності та конкуренції.
Не хоче бидло із комуністичного велосипеда злізати, на квадратні колеса незважаючи.
От і гицликакаємо 92-гий рік...
piligrimvt _ 09.12.2009 03:43
IP: 142.59.231.---
Moghna tilku duvuvatus rivniu znan deiakuh ludei iaki pushut tut komentari...Import zvuchaino sam po sobi -tse ni dobre ni pogano. Ale treba zavghdu matu na uvazi scho dlia togo chob importuvatu, tobto zavozutu produktsiu z-za kordonu treba schos vuvozutu ,schob matu tverdu valutu za iaku moghna bude kupuvatu toi import..Tak ot ukrainskii eksport scorotuvsia za ostanni roku do kilkoh naimenuvan- po paltsiam odniei ruku moghna porahuvat. Ische trohu i na ekport nichogo bude vuvozutu- nastilku bezdarna i neprofesiina dialnist nashogo uriadu.Tobto valutu prosto nizvidku bude vziatu, a znachut i import ne bude za scho kupuvatu.Nu a dali ia dumaiu ne vaghko sobi uiavutu scho bude..
VladimP _ 09.12.2009 00:59
IP: 93.73.148.---
Трохи продовжу.
Джерело стосовно цукру: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/PSPE/2009_3/Generalov_309.htm
Співвідношення імпорту та експорту хай визначають мільйони виробників і споживачів, та вільне курсоутворення.
українці розучилися працювати, занедбавши, на відміну від інших країн, багато галузей виробництва.
Палко підтримую! Наприклад, урожайність цукрового буряку ще чи не в 2 рази нижча за польську (хоча потроху підвищується). "Вільний імпорт задушить виробництво" - це ганьба, геть таке вробництво. Втім, імпорт і конкуренція багатьом корисні. (Мабуть, захист ринку може бути симетричний, в рамках вимог СОТ).
Стосовно імпорту масла з Білорусі. Білорусь і Китай штучно занижають курс власної валюти. Це здирство власного народу, в вільній країні це неможливо. Всі країни не можуть знецінити всі валюти відразу. Хай лібералізуються, тоді й поговоримо.
А "Купуй українське" кажіть своїй жінці, коли вона збирається по магазинах. І опублікуйте іі відповідь.
VladimP _ 09.12.2009 00:39
IP: 93.73.148.---
YНе треба думати, що Ви можете задати (поки що відносно вільній) економіці будь-який режим, як автомобілю. Вона пручається. Від держави треба не протекціонізм, а навпаки - захист вільної конкуренції.
Оскільки автор переконаний, що імпорт - це погано, стаття дещо тенденційна.
Тимошенко намагалася погасити бензинову кризу, скасувавши мито на імпорт нафтопродуктів, внаслідок чого вітчизняні НПЗ не могли конкурувати
Вот вам інша оцінка: після скасування мита ринок нафтопродуктів набув рівноваги, не надаючи переваги ні імпортерам, ні виробникам. І це правильно.
Щодо цукру.
скорочення почалося після 2005 року, коли цукрозаводи пережили кризу перевиробництва.
Подякуйте Вашому експерту (видно, дуже ненавидить помаранчевих). Пік виробництва цукру мав місце не в 2005, а в 2006/2007, а в 2008/2009 вир-во цукру все одно на 8% більше, ніж у 2003/2004. І так далі.
Взагалі імпорт і експорт - це не погано і не добре.
Unique _ 08.12.2009 20:44
IP: 95.135.131.---
kod _ 07.12.2009 11:39

А я його запросто профінансую.
Якщо він виграє конкуренцію-жорстоку битву за мій гаманець.
З "Нокією", наприклад...
Unique _ 08.12.2009 20:42
IP: 95.135.131.---
Сергій Чигир,не дочитав: Нострадамус із тебе ніякий.
Українці від генетичної жадібності та недовірливості заполошно купують валюту.
Яку чекає той же ефект маятника, що і квадратні метри житлової площі.
От і будуть купувати за знецінений долар та єврик все, що попадеться.
Ви знаєте, скільки валюти на руках ?
Ви знаєте, скільки її щомісяця купує "чорнобідуюче" населення ?
А тепер уявіть собі його покупну спроможність, як тільки валюта почне повільно, але невмолимо падати до гривні по відношенню...
Тимошенко про це знає. І обіцянку поставити гривню на місце виконає - це одна із найлегших обіцянок.
Але лохів буде купа. Які інвестують в економіку власної держави, мимоволі й ненароком...
rewoi _ 08.12.2009 17:24
IP: 195.93.160.---
Завдяки імпорту ми маємо щось...а як згадати СРСР, вічний дефіцит речей, чи тоді було краще?
roon25 _ 08.12.2009 11:16
IP: 213.160.129.---
Vlad_iz_Kharkova _ 07.12.2009 12:07

Предложенные Вами меры понятны. С ними можно согласится. Но их не достаточно. В этот все и дело, что и протекционизма одного не достаточно. А вот объединив Ваши предложение с протекционизмом, можно получить какие-то результаты. Те же США, несмотря на все преимущества, которые они получают от эмиссии доллара, продуцируют столько протекционистских действий, что нам и не снилось. От всяческих законов "Джексона-Вэника", до внутриполитических скандалов в других странах, глобальных информационных и военных операций. Вспомните, как в 90-х США продавили через ВТО разрешение на доступ в ЕС своих генно-модифицированных продуктов. Все остальные сильные страны пытаются подражать. Так что нормы ВТО для слабых.
Но, повторю, один протекционизм не поможет.
bskst _ 07.12.2009 23:04
IP: 194.0.206.---
Закуповувати устаткування - це остаточне знищення інженерного корпусу краЇни, це більшовизм.Придбання обладнання ( техніки) конкурентноздатності не додасть, бо тільки дурень продасть устаткування, щоб одержати конкурента на ринку.
MrScattterbrain _ 07.12.2009 13:52
IP: 83.137.88.---
Водночас, навіть емісійні кошти Нацбанку, витрачені на кредити для підприємств, могли б суттєво допомогти виробникам. Козирів для повторного завоювання свого ринку зараз вистачає - і курс долара, який зробив дорогими імпортні вироби, і спад попиту на коштовні речі, який підвищив популярність українських товарів.

Подбавши про кредитне забезпечення, держава могла б сприяти імпорту устаткування і сировини. А це дозволило б підприємствам швидко закупити техніку та почати випускати конкурентноздатну продукцію.
банк з розважливою політикою в сфері ризиків не буде кредитувати новий бізнес під низьку ставку. Ну і взагалі кредитувати новий бізнес без фінансової участі власника.
Криза дала урок, проте навряд чи наші бізнес-групи його засвоять і почнуть модернізації, освоєння нових напрямів, спрямованих на задоволення потреб внутрішнього ринку після того як "попустить". А дійсно, навіщо розвивати бізнес, якщо можна просто "сісти на потоки"...
Vlad_iz_Kharkova _ 07.12.2009 12:07
IP: 92.113.193.---
Протекционизм никогда не доводил до добра. Просто наряду с ним нужны реформы.
Опустить курс гривны, $ должен стоить на меньше 10гр. Убрать регуляторные барьеры, снизить реально налоги (с учетом процедуры их администрирования, которая эти налоги еще более увеличивает). Перестать возвращать НДС при экспрте сырья и п/ф И нам не нужен будетникакой протекционизм.
kod _ 07.12.2009 11:39
IP: 62.149.2.---
Імпорт - не така вже і погана штука. Я не згоден чекати, поки Жмеринський електромеханічний завод випустить для мене мобільний телефон.

Авторизація





Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook