"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Росіян виганяють з розкішного австрійського курорту

Росіян виганяють з розкішного австрійського курорту

Четвер, 8 лютого 2007, 15:17 -
Власники готелів розкішного австрійського гірськолижного курорту Кіцбюля зібралися і постановили – у будь-який час кількість гостей з Росії має бути обмежена 10 відсотками від загальної кількості місць в готелях. За словами діючого місцевого уповноваженог

Росіян та російські рублі виганяють з розкішного австрійського курорту

Кейт Конноллі

На багатьох курортах про таких туристів просто мріють: вони завжди готові витрачати гроші – цілодобово і у будь-якій кількості. Але власники готелів розкішного австрійського гірськолижного курорту Кіцбюля не мають подібних мрій. В документі, що потрапив до австрійської преси, йдеться про те, що вони зібралися і постановили – у будь-який час кількість гостей з Росії має бути обмежена 10 відсотками від загальної кількості місць в готелях.

За словами діючого місцевого уповноваженого з туризму Ренати Даніер, власники 16 з 20 чотири- і п'ятизіркових готелів тирольського курорту вирішили приймати жорстко обмежену кількість росіян: "У нас так багато замовлень від міжнародних туристичних агенств, що наші можливості прийому нових гостей жорстко обмежені. Ми хочемо, щоб до нас приїжджали люди різних національностей, і не бажаємо ставати напівросійським курортом".

Реклама:

В угоді йдеться про те, що введення квот необхідне для підтримки "інтернаціонального складу" гостей, за який і люблять Кіцбюль. Також її автори вказують, що вони "раді гостям з Росії", але не бажають перетворюватися на "російську фортецю".

Кожного року з початку нового століття кількість гостей, що приїжджають до Тироля з Росії та України, стабільно росте. Разом з нею ростуть і прибутки Кіцбюля – в той час як на інших курортах ламають голову над тим, як утримати туристів за нестачі снігу. На багатьох курортах уже приймають рублі, меню в ресторанах пишуть кирилицею, наймають кадровиків для відбору російськомовного персоналу в магазини.

Росіяни відомі тим, що дуже багато витрачають – вони приїжджають сюди на власних "Майбахах" і катаються на лижах від Gucci в костюмах від Chanel. Кажуть, що минулого року Олена Батуріна-Лужкова, дружина московського мера, одного вечора "замовляла ікру кілограмами". Не менш відома схильність росіян до невгамовних веселощів, пиятик та буйної поведінки.

Однак експерти з туризму вважають, що головна причина гніву місцевих жителів містечка з дев'ятитисячним населенням полягає не в цьому, а в тому, що росіяни спричинили у їхньому містечку бум цін на нерухомість. Росіяни скуповують лижні шале і готелі, й платять за них по 15 млн доларів чи навіть більше; ціни ростуть, і місцеві вилітають з ринку, не дивлячись навіть на те, що нерухомість у Кіцбюлі мають право купували лише мешканці Європейського Союзу.

В пресі повідомлялося, що один з розкішних готелів хоче придбати Роман Абрамович, власник футбольного клубу "Челсі". Також кажуть, що пані Лужкова уже купила поле для гольфу, на якому планує побудувати готель.

З 2005 року ціни на нерухомість зросли майже у два рази, і місцеві жителі уже здійснюють тиск на політиків, вимагаючи якось розв'язати це питання.

"Поки місцевих зовсім не вигнали з міста, потрібно діяти", – заявив мер Кіцбюля Клаус Вінклер.

Президент Асоціації власників готелів Австрії Зепп Шелльхорн засудив кіцбюльців, назвавши їхні дії "абсурдними" та "недалекоглядними".

"Вони ідуть врозріз з діями тих, хто говорить про переваги Австрії чи австрійської економіки у світі", – заявив він.

Йому заперечує голова мережі готелів Sporthotel Руперт Майр-Райш: "Ми вже навчилися на досвіді інших курортів, того ж Санкт-Моріца. Коли представників однієї нації стає занадто багато, на курорті виникає національний дисбаланс. Набагато приємніше, коли у готелі живуть представники різних національностей".

Однак, за словами Шелльхорна, говорити про "змішування народів" просто смішно: "Ви тільки уявіть собі, в тому ж Кіцбюлі величезна кількість німців, але ніхто ніколи й гадки не мав обмежувати їх кількість".

Реклама: