У компанії FloSal поділилися досвідом використання OneBox CRM

Середа, 15 березня 2017 —
Міжнародний косметологічний холдинг FloSal перейшов на використання CRM-системи OneBox. Керівництво холдингу розповіло, як впровадження системи вплинуло на ефективність роботи.
"Раніше замовлення і товарні залишки зберігалися в „1С“, контакти вносилися до таблиці Excel. В результаті ми отримали мільйон файлів, що незрозуміло де і як зберігаються. Моєю роботою було все це систематизувати і привести до євростандарту, — розповідає Денис Іщук, керівник відділу аудиту та аналітики FloSal, відповідальний за впровадження CRM-системи. — Досягти мети допомогло використання CRM OneBox: всі замовлення, товари, контакти і завдання співробітників доступні в єдиній системі, а витрати ресурсів на управління знизилися приблизно в два з половиною рази".

OneBox — це три програми в одній. CRM-система, розроблена компанією WebProduction, об'єднала функції для автоматизації:

• ведення бази контактів, залучення клієнтів і підвищення їх лояльності до компанії (CRM);
• управління ресурсами: замовленнями, платежами, документами, складським обліком, робочим часом співробітників (ERP);
• побудови та управління бізнес-процесами, ведення проектів (BPM).

Хмарна система працює через інтернет. Компанії купують ліцензії на кількість співробітників, які працюватимуть одночасно. Керівник і менеджери мають доступ до системи з будь-якої точки світу.

Конструктор бізнес-процесів OneBox дозволяє побудувати ланцюжок етапів для кожного типу завдань. На кожному етапі доступні автоматичні дії: "Повідомити керівника про прострочення", "Створити документ", "Відправити клієнту повідомлення". На всіх етапах, які проходить співробітник, відображаються підказки — стандарти роботи.

Контакти компанії збираються і діляться на групи за заданою ознакою. База клієнтів фільтрується за регіонами, замовленнями, родом діяльності та будь-якими іншими полями. Керівники створюють додаткові поля картки контакту, щоб групувати контакти на свій розсуд: для розсилки, аналізу та інших завдань.

"За допомогою цієї системи нам вдалося оптимізувати роботу співробітників і управління клієнтською базою", — каже Анна Едельштейн, керівник відділу інтернет-проектів FloSal.

Статистика OneBox враховує всі замовлення і дії співробітників. Керівники бачать повну картину роботи компанії. Завдання і проекти відображаються у вигляді воронки, звітів або графіків, зберігається історія переміщення товарів, повідомлення і листи клієнтам, записуються дзвінки.

Почати роботу в OneBox може кожен. Вивчити цю CRM-систему і спробувати роботу з нею можна за посиланням: https://webproduction.ua/crm-sistema.

Контакти:
Міжнародний холдинг FloSal:
0 800 300 850
http://flosal.com.ua
CRM-система OneBox:
+380 (44) 332-93-25
http://webproduction.ua/
sales@webproduction.ua
Реклама:
powered by lun.ua