"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Як керувати своїм керівником або трохи про тавтологію

Середа, 6 листопада 2013 —
Звичайно, робота в Києві неодноразово штовхала нас у ситуації, коли думка боса ставала не тільки остаточною але й несла з собою цілу купу неочікуваних й зовсім непотрібних вам турбот, або навіть проблем.
Перекидна домінація: хто твій бос, "бейбі"? Звичайно, робота в Києві неодноразово штовхала нас у ситуації, коли думка боса ставала не тільки остаточною але й несла з собою цілу купу неочікуваних й зовсім непотрібних вам турбот, або навіть проблем. Часто, люди амбіціозні починають казати про принизливість такого ставлення до керівництва. Але, мова не йдеться про підлабузництво. У деяких випадках, вміння грамотно та непомітно "налаштувати" і направити деспотичне керівництво, стає гарантією успіху не тільки особистого а, й компанії взагалі. Тут вже, шановні, кожен повинен орієнтуватися сам, розмірковуючи наскільки йому важлива ця робота в Києві, цій проект та своє майбутнє. Столичне керівництво, дуже часто виявляється більш вимогливим й капризним, у порівнянні з "тихим" регіональним. Фахівці, що займаються вивчанням психічних типів особистості, радять відрізняти декілька різновидів керівників. При наймі, представник школи бізнесу з Манчестера пан Карі Купер, поділяє босів на основні три категорії: жахливих, звичайних та мудрих керівників. Якщо "домінація" "мудрого" невідчутна, то з двома попередніми , треба, як то кажуть "берегти вуха, щоб не вкусила муха". Бос "звичайний" раз за разом "перевертається", радикально змінюючи свій настрій та відношення до ситуацій і працівників. Як правило, більшість людей, робота в Києві найчастіше зводить, як раз з цим типом керівництва. Як ви вже здогадались, з "жахливими" складніше всього. Дуже часто, люди цього типу вміють перевернути будь-які думки та ситуації, геть "шкереберть", у той же час, абсолютно не розуміючи про що йдеться мова і що з проблемою робити взагалі. "Спокій та, ще раз – спокій!" Коли розуміння, що конфронтація тут не пройде, до вас вже прийшло та ви дійсно володієте ситуацією, вам залишається головне – тактично "підсунути" свою думку шефові, але зробити це так, щоб в нього не залишалося сумнівів, що ідеальне рішення, знайдене вами, це очікуваний результат ваших з ним консультацій і впровадження у життя, порад від нього самого. Надання шефові можливості "узяти" рішення в свої руки, надаючи вам поради як слід діяти, за ствердженням психологів, є найкращій спосіб заручитися його підтримкою та знайти собі союзника у майбутньому. "З вовками жити…" Можливо, це не зовсім чесно, але щоб впоратися з неадекватним керівником, майже, усі розумні методи доречні. Якщо ви трошки затягнете термін виконання завдання, все ж таки зробив роботу в рамках терміну, або з меншим запізненням, скоріш за все заробите "плюс" в очах, не очікуваного від вас цього керівництва. У майбутньому, це складе думку шефа, який будучи деспотом, як правило сам не зовсім розуміє, що у складних випадках робити, що ви один з тих, кому він може довіряти. До речі, роботу в Києві та з найтолерантнішими керівниками на чолі, ви швидко можете знайти тут. Як висновок - декілька простих правил успішного "домінування" над босом. •завжди допомагайте своєму керівнику "виглядати" гарно в очах вищого керівництва •діліть з ним свій успіх, хоча б на рівні його "безцінних" порад •тримайте його в курсі виникаючих робочих проблем •припиніть жартувати про нього, при наймі так щоб він міг про це дізнатися
Реклама: