"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Експерт: Якщо трапилось ДТП, страховка – безсумнівний козир

Середа, 29 червня 2011 —
У випадку, якщо сталося ДТП, перші два дзвінки, які слід зробити – це у ДАІ та в страхову кампанію, радить бізнес-аналітик, автор ідеї та засновник порталу www.finshop.com.ua Роман Бублик. Про це він зазначив у програмі «Навігатор» на хвилях «Українського радіо».
Крім того, за словами експерта, варто чітко стежити за оформленням ДТП та фіксувати його перебіг на записуючі пристрої – камери, фотоапарати, мобільні телефони. Разом із тим, Р.Бублик відзначає, що непоодинокими бувають випадки, коли зловмисники створюють небезпечну ситуацію на дорозі, після чого намагаються звинуватити водія і стягнути з нього гроші. Тому, щоб не стати жертвою псевдо ДТП, за словами експерта, важливо не розгубитися. І найкращими помічниками та союзниками тут, як стверджує він, будуть саме представники ДАІ та страхової компанії. «Як правило, якщо водій поводить себе впевнено і наполягає на виклику страховиків і представників ДАІ, шахраї зникають або принаймні починають поводитися менш агресивно. Вони чудово розуміють, що спеціальна експертиза виявить усі особливості дорожньої пригоди, і ошукати Вас їм не вдасться. Крім того, такі охочі до легкої наживи й самі можуть бути визнані винуватцями», - зазначає Р. Бублик. Разом із тим, виклик представника страхової компанії є обов’язковим, якщо аварія справді сталася з вини когось із учасників дорожнього руху. За словами експерта, на складні ДТП зазвичай виїжджає аварійний комісар, однак, навіть за умови незначних пошкоджень, водії, які мають невеликий стаж керування автівкою або жінки, можуть і просто попросити страховиків прислати саме такого спеціаліста на місце події. «Страхові компанії, котрі переживають за якісний клієнт-сервіс навряд чи відмовляться прислати аварійного комісара», - говорить він. «Насправді виклик представника страхової – це безсумнівний «козир у рукаві», адже страхова компанія стежитиме за правильним оформлення протоколу, бо зацікавлена зберегти за собою можливість стягнути відшкодування з винної сторони, шляхом регресу. Крім того, після складання протоколу, клієнт може не турбуватися – всі його подальші справи також вестиме страхова компанія. Тому, телефон «гарячої лінії», компанії, де був придбаний поліс, повинен бути під рукою у кожного автомобіліста», - наголошує Р.Бублик. При цьому він зазначає, якщо наслідки ДТП незначні, то учасники можуть порозумітися і самостійно. «З введенням європротоколів ця практика має поширитися. За європротоколом, страхова відшкодовуватиме суму збитку не більше 10 тис. грн., а те що більше – самі учасники ДТП. Для того, щоб «розійтися мирно» викликати представників страхової буде не обов’язково», - пояснює особливості нововведень аналітик. Однак, і в цьому випадку експерт, все ж таки, радить проконсультуватися зі страховою - хоча б телефоном.
Реклама: