"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Банки потроху повертають прихильність українців

Середа, 5 серпня 2009, 10:49

Українці стали більш оптимістично оцінювати теперішню ситуацію як сприятливу для відкриття депозитів.

Про це свідчать результати регулярного дослідження ринку банківських послуг для фізичних осіб, яке здійснила компанія GfK Ukraine в другому кварталі 2009 року, повідомляє прес-служба компанії.

За результатами дослідження, банківські депозити та ощадні рахунки мають 8% населення України.

При цьому 86% користувачів депозитів зберігають кошти в національній валюті, що на 9% більше ніж у першому кварталі 2009 року. 53% користувачів депозитів планують продовжити користуватися цією банківською послугою.

Реклама:

Частка респондентів, які мають наміри оформити депозит не зменшилася та дорівнює 5,4%.

Одночасно українці стали активніше використовувати пластикові картки як альтернативний спосіб заощаджень.

Зросла частка активних користувачів картками (з 42,5% до 44,7%), та тих, хто планують заощаджувати на картках. Одночасно в другому кварталі 2009 року зменшилася частка тих, хто віддає перевагу заощадженню готівкою (на 2% до 33%).

Протягом квітня-червня 2009 року зменшилася частка користувачів кредитами: респонденти поступово виплачують свої кредити, для оформлення нових відсутня пропозиція.

Зокрема, спостерігається зменшення частки респондентів, які мають кредит на споживчі товари: з 9% до 7,7%. 2008 року частка таких користувачів була 10,9%.

Через скорочення пропозиції кредитів на ринку українці для здійснення великих покупок сподіваються на свої власні кошти.

У другому кварталі 2009 року збільшилася частка респондентів, які фінансують та мають намір фінансувати покупки зі своїх власних накопичень: користування - на 7%, до 58%, наміри - на 6%, до 55%. Кредит у банку чи іншій кредитній організації для здійснення покупки планують взяти 7% респондентів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!