Технічний спонсор збірної України з футболу Joma, схоже, продовжує роботу з клубами РФ

П'ятниця, 10 лютого 2023, 11:35 -

Виробник форми для футбольних команд та технічний спонсор національної збірної України з футболу - іспанський бренд JOMA - найімовірніше, продовжує роботу в РФ.

Про це йдеться у статті ЕП.

Незалежний консультант з корпоративного управління Олександр Лисенко звернув увагу, що у формі JOMA виступають футбольні клуби ЦСКА (власник – російський державний Внєшекономбанк) та "Ахмат", яким опікується Рамзан Кадиров.

 
Гравці ФК "Ахмат" у формі компанії JOMA
Фото: РБК

JOMA також виступає технічним спонсором російської гандбольної федерації.

Реклама:

На міжнародному сайті JOMA немає жодної згадки про роботу в РФ, однак уся інформація про бренд у Росії є на російській версії порталу.

При цьому JOMA - технічний спонсор національної збірної України з футболу, в її формі виступає збірна України.

 
У формі від Joma грає українська збірна
фото: УАФ

У липні 2022 року у відповідь на запит видання Tribuna в Українській асоціації футболу (УАФ) щодо роботи JOMA на російському ринку заявили, що компанія припинила усі спонсорські контракти з російськими командами.

Реклама:

"УАФ Маркетинг" надіслав запит в головний офіс іспанської компанії Joma щодо спонсорства російських та білоруських футбольних клубів і отримав наступну відповідь.

Головний офіс компанії Joma зупинив усі спонсорські контракти з російськими і білоруськими спортивними командами у зв’язку з початком повномасштабної військової агресії РФ проти України", - йшлося у заяві УАФ.

Лисенко називає два ймовірні варіанти щодо JOMA і російського ринку.

Малоймовірний варіант - спортивні клуби РФ нелегально використовують бренд JOMA, зокрема розміщують логотип компанії на сайтах та зазначають компанію своїм спонсором.

"В такому випадку JOMA мала би почати судовий процес проти ЦСКА, "Ахмату" та російського гандболу, а також публічно заявити, що компанія не має до цього відношення. Оскільки в публічній площині не знайшов будь-яких претензій від JOMA з цього приводу, то в цей варіант віриться не дуже! Ну або, можливо, JOMA не напрягає безкоштовне використання їх бренду РФ?", - заявив експерт.

Більш можливий, на його думку, варіант - JOMA "просто по максимуму прибрала згадки про співпрацю з РФ, зокрема з міжнародної версії сайту, щоб мати вигляд соціально відповідального бізнесу, а насправді й надалі продовжує працювати з РФ".

Детальніше читайте у статті: Спорт не "внє палітікі". Скільки втратила Росія від "бану" і як піднімає голову

Економічна правда

Реклама: